اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت باید همیشه زنده بماند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند.

فرهنگ ایثار، شهادت و مجاهدت باید همیشه زنده بماند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در راستای اجرای "طرح چهارشنبه‌های تکریم" که طرح ویژه دولت سیزدهم به منظور تقویت ارتباط دولت و جامعه ایثارگران است، عصر امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) به نمایندگی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با خانواده شهید داوود منصوری دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

فرخی در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم آنهاست.

وی افزود: شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که با فداکاری و گذشتن از جان شیرین خود، به ما عزت و آزادگی دادند و تکریم خانواده آنها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون پاک شهدا ادای دین می‌کند. امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک این مجاهدان راه حق باشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، تقویت روحیه خدمتگذاری را در جامعه دوچندان می‌کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور نیز مرهون فداکاری شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

فرخی تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

وی تأکید کرد: این دیدارها موجب می‌شود تا فراموش نکنیم با ایثارگری این عزیزان بوده است که ما امروز در امنیت و عزت زندگی می‌کنیم. خانواده معظم شهدا با اهدای جان عزیزانشان در راه وطن، کار بزرگی انجام داده‌اند و به بهترین شکل به وظیفه خود را در قبال مردم عزیزمان عمل کردند.

معاون وزیر علوم در پایان یادآور شد: همه ما وظیفه داریم به پاس قدردانی از فداکاری این عزیزان، راه امام و شهدا را با حرکت در خط ولایت فقیه ادامه دهیم.

شایان ذکر است؛ مادر شهید منصوری نیز، با ابراز خرسندی از این دیدار، از اقدام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و فرخی، معاون حقوقی و امور مجلس وزیر، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اجرای طرح "چهارشنبه‌های تکریم" دیدار ماهانه با خانواده معزز شهدا و ایثارگران را در برنامه‌های خود قرار داده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول