اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پلمب ۲۹ مکان عمومی عرضه قلیان در همدان

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب ۲۹ مکان عمومی عرضه قلیان در ۹ ماهه گذشته در همدان خبر داد.

پلمب ۲۹ مکان عمومی عرضه قلیان در همدان

علیرضا رستمی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از طرح جمع‌آوری قلیان در اماکن عمومی همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان خبر داد و اظهار کرد: از آنجا که یکی از عوامل موثر در ایجاد سرطان مصرف مواد دخانی بوده جمع‌آوری قلیان در اماکن عمومی مورد توجه جدی است.

وی بیان کرد: واحد سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان همزمان با هفته ملی مبارزه با سرطان یعنی یکم تا هفتم بهمن ماه به اجرای جدی قانون مبارزه با دخانیات و منع مصرف قلیان در اماکن عمومی پرداخته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با اشاره به بازرسی منسجم از رستورانها، باغ تالارها و اماکن عمومی واقع در مسیر گردشگری حیدره، مجتمع سیاحتی عباس آباد، بلوار ارم، بلوار ارتش، روستاهای مریانج و جاده کرمانشاه در نه ماهه سال جاری خاطرنشان کرد: در این مدت ٢٢٩ عدد قلیان و ادوات متعلقه با همکاری نیروی انتظامی بویژه کلانتری مریانج و اداره نظارت بر اماکن عمومی ضبط و جمع آوری شده است.

وی ضمن پلمب ٢٩ مکان عمومی عرضه قلیان و معرفی متصدیان اماکن مذکور به مراجع قضایی گفت: به منظور افزایش آگاهیهای عمومی در خصوص مضرات مصرف قلیان علاوه بر آموزش، تبلیغات محیطی در قالب نصب بنر در مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز انجام شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول