اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

واگذاری خوابگاه دانشجویی در هر ترم منوط به تسویه بدهی است

دانشگاه شهید بهشتی شرایط جدید تخصیص و تمدید خوابگاه دانشجویی را تشریح و تاکید کرد که واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است.

واگذاری خوابگاه دانشجویی در هر ترم منوط به تسویه بدهی است

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه غیربومی که در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ متقاضی استفاده از خوابگاه هستند، باید از ۴ تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ با در نظر گرفتن شرایط نسبت به ارائه درخواست خود از طریق سیستم جامع گلستان اقدام کنند.

براساس این گزارش، خوابگاه دانشجویان مقطع دکتری روزانه غیر بومی ورودی‌های ۹۶ به بعد و دانشجویان مقطع دکتری ماقبل ۹۶ که دارای سنوات مجاز هستند و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد روزانه غیر بومی ورودی ۹۹ دارای پروپزال مصوب و دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی ۹۸ دارای سنوات مجاز و پروپزال مصوب تخصیص و تمدید می‌شود و درباره  واگذاری خوابگاه به سایر دانشجویان نیز بر اساس تصمیم هئیت رئیسه دانشگاه و معاونت آموزشی تصمیم‌گیری و متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین مدت واگذاری خوابگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حداکثر تا ۲۴ اسفندماه از پایان نامه خود دفاع می‌کنند، تا زمان دفاع از پایان نامه/رساله تعیین شده لذا این متقاضیان باید ضمن ارائه درخواست از روش فوق نسبت به اعلام زمان دفاع برای محاسبه اجاره بهاء طبق مدت زمان حضور، از طریق ایمیل sabtenam_skan@sbu.ac.ir و حداکثر تا ۸ بهمن ۱۴۰۰ اقدام کنند.

دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها که قصد ادامه سکونت در خوابگاه طی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ را ندارند یا حائز شرایط تمدید سکونت مطابق شرایط فوق نیستند، باید حداکثر تا ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به تخلیه، تحویل اتاق، ملزومات، کارت خوابگاه و انجام تسویه حساب با مسئول خوابگاه مربوطه اقدام کنند، در صورت عدم تحویل اتاق و تسویه حساب تا تاریخ فوق یا عدم مراجعه برای تمدید، اجاره بها نیمسال دوم با احتساب جریمه، جزو بدهی دانشجو محسوب و ادامه اسکان نیز میسر نبوده و از تردد و سکونت این دسته از دانشجویان جلوگیری بعمل خواهد آمد.

در صورت عدم ثبت نام آموزشی، دفاع از پایان نامه/ رساله، فراغت از تحصیل و ... امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است. همچنین برای حفظ سلامتی دانشجویان، حسب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ارائه گواهی تزریق دو دز واکسن برای سکونت در خوابگاه‌ها الزامی است. مطابق با دستورالعمل‌های صندوق رفاه واگذاری خوابگاه در هر ترم منوط به تسویه بدهی گذشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول