اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

کلهر: درویش بی‌اعتمادی ها را از بین ببرد/ حق با گل‌محمدی و بازیکنان است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: درویش با درک کردن وضعیت تیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این دیوار بی‌اعتمادی را از بین ببرد.

کلهر: درویش بی‌اعتمادی ها را از بین ببرد/ حق با گل‌محمدی و بازیکنان است

محمود کلهر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط بحرانی باشگاه پرسپولیس که سبب اعتصاب بازیکنان و استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری این تیم شده است، اظهار داشت: باید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس تعامل بیشتری با بازیکنان و کادرفنی داشته باشند تا از این طریق مشکلات حل شده و تیم بدون تنش و حاشیه کارش را ادامه بدهد. متاسفانه رقم نخوردن این اتفاق سبب شده است پرسپولیس در روزهای اخیر  با حاشیه‌های زیادی مواجه شود.

وی ادامه داد: باید تدابیری به کار گرفت تا باشگاه بزرگ پرسپولیس هرچه سریع‌تر از این وضعیت نجات پیدا کند.  هرچند همین مشکلات گسترده مانع حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا شد اما پرسپولیس اکنون با همت و تلاش بازیکنان و اعضای کادرفنی‌اش در کورس قهرمانی لیگ برتر است و در جام حذفی هم صعود کرده. به همین دلیل استعفای سرمربی و اعتصاب بازیکنان، هواداران را نگران می‌کند. باید هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود تا تیم بتواند برنامه‌های خود را برای رقابت‌های آینده پیاده کند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه عملی نشدن وعده‌های رضا درویش، مدیرعامل جدید باشگاه سبب شاکی شدن کادرفنی و بازیکنان تیم شده است، توضیح داد: درویش تازه به باشگاه پرسپولیس آمده و من روز گذشته مصاحبه‌ای از سید جلال حسینی خواندم که گفته بود درویش و حتی صدری در این وضعیت مقصر نیستند. مسائلی که از سال‌های گذشته وجود داشته اکنون بیشترین آسیب را به پرسپولیس زده است و امیدوارم به درویش هم زمان کافی بدهند تا سریع‌تر ایرادها را برطرف کند. هرچند رفع این معضلات هم زمانبر است اما درویش باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را انجام بدهد.

کلهر درباره بی‌اعتمادی هواداران پرسپولیس نسبت به فعالیت‌های درویش در این باشگاه گفت: وقتی یک وعده چندین بار عملی نشود بی‌اعتمادی‌ها زیاد خواهد شد  اما امیدوارم درویش اقداماتی انجام بدهد تا این موضوع کمرنگ شود. مهم‌ترین عامل برای رفع بی‌اعتمادی هم رفع مشکلات مالی است. رفع این حواشی نیاز به مدیریت بهتری دارد و امیدوارم با رقم خوردن این اتفاق شرایط برای همه بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان پرسپولیس ایده‌آل شود. قطعا ادامه این حواشی بی‌مورد   روی موارد فنی هم تاثیر می‌گذارد.

وی درخصوص ارزیابی‌اش از انتخاب های وزیر ورزش و جوانان برای مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره پرسپولیس، عنوان کرد: از روز اول حضور سجادی در وزارت ورزش از این انتخاب حمایت کردیم و خیلی دوست داشتیم این فرد با سابقه درخشان در ورزش کشور وقتی وارد وزارت‌خانه می‌شود، چارت تشکیلاتی قوی برای باشگاه‌های بزرگ پرسپولیس و استقلال انتخاب کند. با این وجود اکنون می‌بینیم برخی افراد با تحصیلات عالی و دارای مدرک دوره‌های فنی و مدیریتی ممتاز  کنار نشسته‌اند و جای آنها افرادی را در بدنه مدیریتی دو باشگاه قرار داده‌‌اند که اجازه نمی‌دهند متخصصان به پرسپولیس و استقلال وارد شوند. امیدوارم از این به بعد سجادی افرادی را برای مدیریت سرخابی ها انتخاب کند که بتوانند به این دو باشگاه کمک کنند و آنها را از وضعیت فعلی نجات بدهند.

هافبک اسبق پرسپولیس درباره استعفای یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: وی توانایی‌های خودش را نشان داده و با وجود تمام مشکلات بهترین نتایج را کسب کرده که سبب خوشحالی طرفداران شده است. به گل‌محمدی حق می‌دهم زیرا پس از پنج قهرمانی وقتی پرسپولیس در یک بازی بازنده می‌شود، فشار زیادی به کادرفنی می‌آید. باید فضای کار کردن برای گل‌محمدی و دستیارانش را فراهم کرد تا آنها بتوانند با آرامش کار خود را دنبال کنند. مدیریت و هیات مدیره پرسپولیس وظیفه دارند شرایط مناسب روحی و روانی را برای تیم ایجاد کنند تا کیفیت فنی تیم حفظ شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول