اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بهانه تراشی زنیت برای ممانعت از حضور آزمون در تیم ملی تعجیب عراقی‌ها را واداشت

رسانه عراقی از اقدام باشگاه زنیت به ممانعت از حضور ستاره ایرانی در اردوی تیم ملی کشورمان ابراز تعجب کرد.

بهانه تراشی زنیت برای ممانعت از حضور آزمون در تیم ملی تعجیب عراقی‌ها را واداشت

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت 18 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 میزبان عراق است.

در همین رابطه باشگاه زنیت روسیه با حضور سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان در اردوی تیم ملی کشورمان برای دیدار عراق و لبنان مخالفت کرد.

باشگاه زنیت بعد از شکایت فدراسیون فوتبال ایران به فیفا این طور واکنش داد که فدراسیون ایران در زمانی که فیفا تعیین کرده دعوت نامه برای حضور آزمون را ارسال نکرده به همین خاطر تصمیم گرفته این بازیکن را به اردوی تیم ملی ایران نفرستد.

آزمون هفته جاری بدون اجازه مدیران باشگاه روسی راهی آلمان شد و با باشگاه لورکوزن قرارداد امضا کرد تا از فصل جدید برای این تیم بوندسلیگا بازی کند. مدیران زنیت این اقدام آزمون خشمگین هستند به همین خاطر به دنبال تلافی هستند.

سایت «الکره العراقیه» بیانیه باشگاه زنیت که اعلام کرد به دلیل دیر دعوت شدن سردار آزمون از سوی فدراسیون فوتبال ایران با رفتن این بازیکن به اردوی تیم ملی کشورش مخالفت کرد، منتشر کرد و از این اقدام باشگاه روسی ابراز تعجب کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول