اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مطالبه مردم از دولت سیزدهم: رییس‌جمهور نگاه ویژه‌ای به مشکلات صنعتی و کشاورزی گیلان داشته باشد

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام با اشاره به اهمیت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست گفت: صنعت، اشتغال،جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، کوه‌خواری، رفع مشکلات رودخانه‌ها، تالاب‌ها معادن استان که بخش مهمی از محیط طبیعی و زیستی مارا شامل می شود از مطالبات به‌حق مردم گیلان از رئیس دولت سیزدهم است.

مطالبه مردم از دولت سیزدهم: رییس‌جمهور نگاه ویژه‌ای به مشکلات صنعتی و کشاورزی گیلان داشته باشد

سید علی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره  سفر آیت‌الله رئیسی به گیلان و مطالبات نمایندگان از دولت سیزدهم اظهار کرد: با توجه به اشراف آیت‌الله رئیسی از مطالبات گیلان و حساسیت ایشان نسبت به برطرف کردن مشکلات استان در پی دیدارها و پیگیری‌های انجام‌شده،با مشکلات استان آشنا بوده و در رفع آن حساسیت دارند.

وی با بیان اینکه استان گیلان در حوزه صنعت ضربه سهمگینی را تجربه کرده و عقب‌ماندگی‌های وحشتناکی در حوزه صنعت، اشتغال، مفاسد و خیانت را متحمل شده است، گفت: در حوزه کشاورزی نیز مطالبه مهم ما از رئیس‌جمهور بحث بهبود وضعیت کشاورزی و کشاورزان و رفع دغدغه‌های آنان ازجمله منابع آبی، نهاده‌های کشاورزی مکانیزه کردن و لاینینگ کانال‌ها، بازرگانی فروش و صنایع تبدیلی در این حوزه می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی به بحث گردشگری نیز اشاره کرد چرا که این موضوع رابطه مستقیمی با محیط‌زیست، اشتغال و رونق اقتصادی دارد، افزود: حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست، جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، کوه خواری، رفع مشکلات رودخانه‌ها، تالاب‌ها معادن استان که بخش مهمی از محیط طبیعی و زیستی ما را شامل می‌شود  از مطالبات به‌حق مردم گیلان از رئیس دولت سیزدهم است.

آقازاده مشکل فاضلاب استان، عدم اتصال به پروژه بانک جهانی در رشت بحث حاشیه‌نشینی و بیش از ۳۰ هزار خانه‌های نسقی را از دیگر مطالبات مردم گیلان از رئیس دولت سیزدهم دانست و افزود: تکمیل جاده‌های استان، تعریض جاده‌های اصلی، مسئله طرح هادی، ساخت کریدور شمال_جنوب آستارا و کاسپین از مطالباتی است که انتظار می‌رود تا دولت سیزدهم به آن توجه کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول