اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آذرباتری برد، شهرداری ارومیه باخت

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم جوان آذرباتری ارومیه مقابل راهیاب ملل مریوان به پیروزی رسید و شهرداری ارومیه در عین ناباوری از مس رفسنجان شکست خورد.

آذرباتری برد، شهرداری ارومیه باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی باشگاه آذرباتری ارومیه هفته بیست و یکم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) با انجام هفت دیدار در شهرهای سیرجان، گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجان و مریوان پیگیری شد.

در یکی از مهمترین این دیدارها تیم آذرباتری ارومیه در زمین حریف به مصاف راهیاب ملل مریوان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه در این دیدار ست اول را ۲۵ بر ۱۸ واگذار کرد ولی در ادامه ست‌های دوم، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ را با پیروزی پشت سر گذاشت و سه امتیاز کامل این دیدار را نصیب خود کرد.

تیم آذرباتری ارومیه امسال در ۲۱ هفته لیگ برتر والیبال ۶ پیروزی در کارنامه دارد و  سه بار آن مقابل تیم‌های اول، دوم و سوم جدول یعنی سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان بوده است و این امر این تیم جوان را به غول‌کش لیگ امسال تبدیل کرده است.

محمدرضا درفش کاویان با کمک محمد آقایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

در دیگر دیدار این هفته تیم شهرداری ارومیه در مصاف با مس رفسنجان، در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ شکست خورد و جایگاه دومی خود را به پیکان تهران داد و خود به رده سوم سقوط کرد.

امید فولادی‌وندا به عنوان داور اول در کنار بهزاد جهانگیری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه که چند هفته‌ای است با ناکامی مسابقات لیگ برتر را ادامه می‌دهد هفته گذشته نیز در دیداری پنج سته و ماراتنی سخت و نفس‌گیر مقابل آذرباتری جوان و کم تجربه شکست خورده بود.

یکشنبه هفته آینده دهم بهمن ماه جاری در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم آذرباتری میزبان پاس گرگان است و شهرداری ارومیه پذیرای پیکان تهران خواهد بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول