اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جهانبخش: صعود به جام جهانی عادی دیده می‌شود چون محکم و باقدرت بود/ بچه‌ها و کادر فنی کار بزرگی کردند

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بچه‌ها و کادر فنی کار بزرگی کردند و امیدوارم حمایت‌ها بیشتر شود.

جهانبخش: صعود به جام جهانی عادی دیده می‌شود چون محکم و باقدرت بود/ بچه‌ها و کادر فنی کار بزرگی کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی تیم ملی مقابل عراق در خصوص اینکه در صعود به جام جهانی، تیم ملی هت‌تریک کرده، اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ صد هزار مرتبه شکر، فکر می‌کنم این مقتدرانه‌ترین صعود ما به جام  جهانی بود. در دوره‌های قبل هم فوق‌العاده خوب کار کردیم ولی این دوره شرایط خیلی سخت‌تر بود. فشار روی تیم خیلی بیشتر بود. بازیکنان جدید به تیم اضافه شدند، ولی توانستیم به این مهم برسیم.

وی افزود: صعود به جام جهانی اتفاق خیلی بزرگی است. از همه مهم‌تر شادی مردم و همچنین حضور بانوان در استادیوم بود. این مسأله داستان را‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی قشنگ‌تر کرد. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی حضور قدرتمندی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص اینکه آیا زیرساخت حضور بانوان در ورزشگاه‌ها وجود دارد، گفت: امروز فوق‌العاده خوب بود، فکر می‌کنم برای همه بعد از مدت‌ها، حضور هواداران اتفاق تازه بود. از همه مهم‌تر همان طور که گفتم حضور بانوان بود، قطعا ما به عنوان بازیکن دوست داریم مادران، خواهران و همسران بچه‌ها در استادیوم حضور داشته باشند و این دلگرمی را‌‌‌‌‌‌‌‌ ما از نزدیک حس کنیم. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شاکرم که امروز در این اتفاق خیلی مهم حضور داشتم و این شیرینی صعود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ما خیلی بیشتر کرد.

جهانبخش در مورد حمایت از تیم ملی برای حضور در جام جهانی عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان ورزشکار این است که از شرایطی که برایمان فراهم می‌شود به نحو احسن استفاده کنیم. باید بتوانیم دل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنیم و این یک وظیفه برای ما است. این بچه‌ها قطعا نیاز به حمایت بیشتری دارند، جام جهانی خیلی سخت‌تر خواهد بود، رفتن ما به جام جهانی خیلی عادی جلوه داده می‌شود، چون محکم و با قدرت صعود کردیم ولی بچه‌ها و کادر فنی کار بزرگی کردند. امیدوارم حمایت‌ها بیشتر شود، چون جام جهانی زمین خیلی بزرگ‌تری است. شرایط خیلی سخت‌تری دارد و امیدوارم بتوانیم با قدرت در این مسابقات شرکت کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول