اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فعالیت 2.4 میلیون سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در کشور/ بیمه قالیبافان ادامه می‌‎یابد

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از فعالیت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی در کشور خبر داد.

فعالیت 2.4 میلیون  سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خانگی در کشور/ بیمه قالیبافان ادامه می‌‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  محمد حسین فرهنگی در جلسه شورای راهبردی بانوان جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با بیان اقدامات بعمل آمده در راستای توسعه مشارکت زنان در عرصه های اقتصادی اظهار کرد: قانون ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از دستاورد های مهم مجلس در حمایت از فعالیت های خانگی بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در کنار حمایت از کارگران ساختمانی و قالی بافی نقش بسیار مهمی در تقویت و توسعه بخش عظیمی از مسائل اقتصادی خانواده ها ایفا کرد. 

فرهنگی بر دسته بندی و تقسیم بندی مشکلات و مسائل موجود با هدف رفع موانع و ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه این بخش تاکید نموده تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های قانونی در کمیسیون های مختلف مجلس برای تحقق اهداف پیش بینی شده استفاده کنیم.

وی با بیان حسن همکاری و موافقت وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی در حمایت از تداوم بیمه پردازی قالیبافان افزود: آقای عبدالملکی وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی موافقت لازم را با طرح پیشنهادی برای تداوم بیمه پردازی قالیبافان که به علت تاخیر در پرداخت حق بیمه وقفه ای داشته اند را اعلام کرد که امیدواریم این امر بزودی اجرایی شود. 

فرهنگی ادامه داد البته افرادی که در مشاغل غیر از قالیبافی اشتغال دارند و اشتغال آنان از طریق مبادی ذیربط احراز شود مشمول این طرح نخواهند بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول