اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

جشن شادی مردم ارومیه پس از صعود تاریخی تیم‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022

پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2022 قطر، مردم ارومیه همزمان با مردم سراسر ایران به جشن و شادی پرداختند.

جشن شادی مردم ارومیه پس از صعود تاریخی تیم‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امشب پنجشنبه ۷ بهمن ماه جاری پس از اتمام بازی ملی پوشان کشورمان مقابل تیم ملی عراق و گل سرنوشت ساز مهدی طارمی مردم ورزش دوست ارومیه نیز با حضور در سطح شهر به جشن و سرور پرداختند.

با دمیدن کریستوفر جیمز در سوت پایان بازی شور و نشاط سراسر ایران را گرفت و  شهروندان ارومیه ای نیز با حضور در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختد و شمار افراد حاضر در جشن ملی صعود فوتبال ایران هر لحظه بیشتر می شود.

شهروندان ارومیه ای با حمل پرچم های ایران اسلامی صعود مقتدرانه تیم ملی ایران را جشن گرفتند.

رانندگان خودروهای عبوری نیز با به صدا درآوردن بوق های ممتد و روشن کردن چراغ های خودرو و بالابردن پرچم جمهوری اسلامی در جشن پیروزی مشارکت دارند.

بارش برف و برودت هوا نیز مانع از حضور مردم در خیابان های ارومیه نشد و تعداد زیادی از مردم اعم از مرد و زن و کودک و جوان در خیابانها به شادی پرداختند.

با افزایش لحظه به لحظه ازدحام مردم و خودروها در خیابانها، ترافیک سنگینی در قسمت های اصلی شهر ارومیه و تفرجگاه جاده بند حاکم است  و مردم در یک فضای به دور از تنش و  با فریادهای یاشاسین ایران، ایران – ایران و بچه ها متشکریم به جشن و شادی پرداختند.

با این اوصاف تیم کشورمان ۱۹ امتیازی شد و در فاصله سه هفته مانده به پایان دیدارهای مقدماتی، سریع‌ترین صعود تاریخ خود به بزرگترین رویداد فوتبال جهان را جشن بگیرد و برای ششمین بار موفق به حضور در جام‌ جهانی شد.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از این در جام‌جهانی در دوره‌های ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ میلادی نیز حضور داشت.

دیدار بعدی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ میلادی روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن ماه مقابل امارات متحده عربی در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول