اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ظرفیت سرویس‌دهی برای مشتریان دیتا کردستان به 30 هزار مشترک افزایش یافت

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اجرای تامین تجهیزات برقراری لینک‌های ارتباطی دیتا، ظرفیت سرویس‌دهی به مشتریان FTTF ،ADSL و VDSL در استان ‌‌دز 90k به 120k ارتقاء داده شد.

ظرفیت سرویس‌دهی برای مشتریان دیتا کردستان به 30 هزار مشترک افزایش یافت

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، استفاده روزافزون مشتریان از سرویس‌های مبتنی بر دیتا و اینترنت رشد قابل توجهی داشته است افزود: در راستای تامین لینک‌های ارتباطی نسبت به ارتقا و افزایش ظرفیت سرویس دهی برای مشتریانِ online با تامین لینک‌های ارتباطی، توسعه تجهیز bras استان و سرمایه‌گذاری‌های لازم، اقدام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: با اجرای این پروژه ظرفیت سرویس‌دهی به مشتریان FTTF ،ADSL و VDSL از 90k به  120k ارتقاء داده شد.

وی با اعلام اینکه مشتریانِ فعال شبکه دیتای استان از مرز k100 گذشته است اظهار داشت: به همین دلیل ظرفیت سخت‌افزاری تجهیز Bras استان و استفاده از حداکثر ظرفیت موجود و امکان دسترسی به شبکه  بویژه در ساعات پرترافیک امکان کاهش سطح شاخص‌های کیفی را به دنبال داشت که به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی و رعایت اصل مشتری‌مداری، در کمترین زمان ممکن ظرفیت سرویس‌دهی به مشتریان online معادل 30k افزایش یافت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: با تلاش همکاران این مجموعه عملیات نصب و راه‌اندازی و برقراری لینک‌های ارتباطی و همچنین بهره‌برداری در سطح سرویس‌های لایه 2 و 3 انجام و زیر بار رفت.

حکمت اضافه کرد: با این اقدام در حال حاضر کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان فعال سرویس‌های FTTF ،ADSL و VDSL رشد مطلوب و قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: تمام سعی و برنامه‌ریزی مجموعه مخابرات منطقه کردستان تامین، نصب و راه‌اندازی تجهیزات مخابراتی در نقاط مختلف استان با هدف ارائه به موقع و با کیفیت سرویس‌های مخابراتی به مشتریان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول