درخواست اوقافی مردم لشت نشا از وزیر کشور
مردم لشت نشا در حاشیه بازدید از سد لاستیکی فخرآباد با وزیر کشور دیدار کرده و خواهان رفع مشکل اوقافی لشتنشا شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا امام پناهی در حاشیه بازدید وزیر کشور از سد لاستیکی فخر آباد در خصوص آخرین وضعیت اجرای این پروژه اظهار کرد: پروژه سد لاستیکی فخر آباد بخش لشت نشا به توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری بیش از هزار هکتار از اراضی منطقه کمک میکند. به گفته سرپرست فرمانداری رشت، این پروژه تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت کار فیزیکی داشته و تا پایان خردادماه سال آتی پروژه سد لاستیکی فخرآباد به بهرهبرداری خواهد رسید. وی با تأکید بر اینکه پروژه مذکور به رفع مشکلات آبی کشاورزان کمک شایان توجهای خواهد کرد، افزود: تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده و مابقی نیز بهزودی تخصیص خواهد یافت. در ادامه این بازدید مردم لشت نشا در حاشیه بازدید از سد لاستیکی فخرآباد با وزیر کشور دیدار کرده و خواهان رفع مشکل اوقافی لشتنشا شدند. انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی
12:39 - 8 بهمن 1400