اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

معاون رئیس‌جمهور قول حمایت مالی و فرهنگی از مراکز نگهداری دختران و زنان آسیب‌دیده را داد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با زنان و دختران آسیب‌دیده، قول حمایت مالی و فرهنگی از مراکز نگهداری دختران و زنان آسیب‌دیده را داد تا بخشی از مشکلات آنان رفع شده و در آینده دختران این مرکز به سفرهای زیارتی نیز رهسپار شوند.

معاون رئیس‌جمهور قول حمایت مالی و فرهنگی از مراکز نگهداری دختران و زنان آسیب‌دیده را داد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ظهر امروز از خانه سلامت ویژه نگهداری دختران آسیب‌دیده (فراری) و خانه تلاش ویژه زنان و دختران آسیب‌دیده (بازپروری) بازدید کرد.

خزعلی در این مرکز نشست در گفت‌وگویی صمیمانه با دختران دقایقی شنوای درد و دل‌های دخترانی بود که از خانواده‌های خود دور بودند.

این زنان و دختران که جامعه با آنان نامهربانی کرده بود دردها و مشکلات خود را به گوش معاون رئیس‌جمهور رساندند و بارقه امید برای فردایی روشن را از این گفت‌وگو با خود همراه کردند.

خزعلی قول حمایت مالی و فرهنگی از این مراکز را داد تا بخشی از مشکلات آنان رفع شده و در آینده دختران این مرکز به سفرهای زیارتی نیز رهسپار شوند.

کمبود مکان فیزیکی، امکانات و تجهیزات لازم برای تحصیل و اشتغال از مواردی بود که در این دیدار توسط دختران و مسؤولان مرکز به آن اشاره شد.

البته این زنان و دختران در مراکزی که نگهداری می‌شوند آموزش‌های مهارتی دیده و خودشان تولیدکنندگان صنایع‌دستی نیز هستند اما حمایت مسؤولان و مدیران برای ایجاد بازار کار مناسب جهت فروش محصولات یکی از مواردی است که باید موردتوجه قرارگرفته تا این بانوان آسیب‌دیده در آینده شغلی خود موفق بوده و مستقل شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول