اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آل‌هاشم: آقایان دستگاه نظارتی کجایید؟/ نمی‌گویم مشکل نداریم اما این بی سر و سامانی در بازار تا کِی؟

امام جمعه تبریز با انتقاد از بی سر و سامانی بازار و قیمت‌ها گفت: از بی‌توجهی دستگاه‌های نظارتی گله‌مند هستم.

آل‌هاشم: آقایان دستگاه نظارتی کجایید؟/ نمی‌گویم مشکل نداریم  اما این بی سر و سامانی در بازار تا کِی؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز هشتم بهمن 1400 در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز  که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با انتقاد از مسوولان تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارتی اظهار داشت: نمی‌گویم مشکل نداریم، من چند روز پیش به محله سیلاب رفتم و از مغازه‌ها بازدید کردم و  به میوه فروشی و چند مغازه دیگر رفتم و قیمت‌ها را دیدم، آقایان دستگاه نظارتی کجایید؟ این بی سر و سامانی در بازار تا کِی؟

وی با بیان اینکه از بی‌توجهی دستگاه‌های نظارتی گله‌مند هستم، افزود: مسوولان دستگاه‌های نظارتی در آستانه ماه رمضان و عید به بازار رسیدگی کنند.

دهه فجر بهار جهاد تببین است

خطیب جمعه تبریز با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه‌فجر گفت: دهه فجر بهار جهاد تببین است و توان و ظرفیت‌های جبهه خودی و حقانیت این جبهه مهم‌ترین ابزاری است که اگر به درستی حرکت اتفاق بیفتد، قطعا دشمن و حرکات او برای همه مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه امام خامنه‌ای می‌فرمایند، باید حقایق را با منطق قوی، سخن قوی و عقلانیت کامل همراه با زینت عاطفه و به‌کارگیری اخلاق منتشر کرد به این معناست که هر بیان حقی که همراه با دعوت است، باید عناصر دعوت در آن رعایت شود و باید دستاوردهای انقلاب را در تمام حوزه‌ها را مطرح کرد.

آل‌سعود و امارات خود را برای شکست بزرگ آماده کنند/ امارات دیگر امن نخواهد بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز بیان داشت: ائتلاف جنایتکار سعودی و امارات علاوه بر محاصره همه‌جانبه مردم یمن با قطع اینترنت و اخلال در سیستم اطلاعاتی یمن جلوی خبررسانی صادقانه و بی‌طرفانه به جهان را گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه رویای متجاوزگران آل‌سعود و امارات به یمن به کابوس تبدیل شده است، افزود: آل‌سعود و امارات چاره‌ای جز آتش‌بس ندارند و خود را برای شکست آماده کنند.

خطیب جمعه تبریز تصریح کرد: مردم آذربایجان و نمازگزاران جمعه تبریز حمایت خودمان را از مردم مظلوم یمن اعلام می‌کنیم و به عربستان و امارات هشدار می‌دهیم که دیگر امارات دیگر امن نخواهد بود.

مبارزه با فساد اقتصادی یکی از راه‌های تحقق عدالت است

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: مبارزه با فقر یکی از راه‌های تحقق عدالت است و مبارز با فساد یکی دیگر از راه‌های تحقق عدالت و از اصول انقلاب اسلامی بوده و حق توده‌های مردم را باید رعایت کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای ایجاد عدالت در جامعه مبارزه با فساد است، گفت: یکی از ضررهای فساد اقتصادی این است که بیت‌المال خالی می‌شود و به جیب شخص طماع و حریص می‌رود.

آل‌هاشم به در پیش بودن ماه رجب اشاره کرد و گفت: ماه رجب ماه خودسازی است و در این ماه می‌توانیم بیشتر به خداوند متعال نزدیک‌تر شویم و انسان می‌تواند در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بیشتر از خود حساب بکشد.

درب اتاق مدیران نباید بر روی مردم بسته باشد

امام جمعه تبریز با اشاره به تشکیل میزهای خدمت مسوولان که روزهای جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر تبریز تشکیل‌ می‌شود، اذعان داشت: میزهای خدمت حرکت خوبی است اما نباید در طول هفته در ادارات  درب اتاق‌های مدیران به روی مردم بسته باشد.

وی افزود: مسوولان در هفته ساعاتی تعیین کنند تا مردم مشکلاتشان را بگویند.

انتهای پیام/60001/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول