اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دعوت از ابتکار و مولاوردی برای بررسی سیاست‌های حوزه زنان دولت‌های روحانی و خاتمی

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای آمادگی خود را برای برگزاری نشستی با حضور شهیندخت مولاوردی و معصومه ابتکار برای بررسی سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه زنان و خانواده در دولت‌های «اصلاحات» و «تدبیر و امید» اعلام کرد.

دعوت از ابتکار و مولاوردی برای بررسی سیاست‌های حوزه زنان دولت‌های روحانی و خاتمی

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور در نامه‌ای به شهیندخت مولاوردی و معصومه ابتکار معاونین امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دولت روحانی، آمادگی خود را برای برگزاری نشستی دانشجویی درباره بررسی موضوع سیاست‌ها و برنامه‌های حوزه زنان و خانواده در دولت‌های «اصلاحات» و «تدبیر و امید» اعلام کرد.

متن نامه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل به مولاوردی و ابتکار به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سرکار خانم شهیندخت مولاوردی

سرکار خانم معصومه ابتکار

باسلام

پیروی بیانیه شما دو بزرگوار مبنی بر تکذیب اظهارات کارشناس برنامه جهان آرا در خصوص سیاست های زنان و خانواده دولت‌های اصلاحات و تدبیر امید؛ اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور آمادگی برگزاری نشستی دانشجویی پیرامون بررسی این موضوع جهت روشنگری افکار عمومی را اعلام می‌کند.

* اظهارات کارشناس برنامه جهان آرا درباره ماجرای نشست معاونت زنان دولت روحانی برای قانونی کردن تن‌فروشی چه بود؟

به گزارش خبرگزاری فارس، اخیرا برنامه «جهان آرا» با موضوع «نگاهی به چهار دهه سیاستگذاری زنان» روی آنتن شبکه افق رفت و در این برنامه پیرامون موضوع ذکر شده، گفت و گویی با فاطمه شجاعی کارشناس ارشد مطالعات زنان و عاطفه خادمی پژوهشگر حوزه سیاستگذاری زنان صورت گرفت.

عاطفه خادمی در بخشی از این برنامه تاکید می کند که در زمان دولت روحانی، نشستی با عنوان ظاهری بهداشت جنسی، اما در باطن برای قانونی کردن تن فروشی زنان و ارائه خدمات به آن‌ها برگزار شد، آن هم با جامعه هدف مردان متاهل!
 
وی ادامه می دهد که از طریق ساختار‌های رسمی حاکمیتی، مسائل آزادی جنسی مطابق فرهنگ جهانی را آموزش می‌دادند بدون اینکه به مسائل شرعی و اسلامی، فرهنگ ایرانی و بومی توجه کنند، صرفا دستورالعمل‌های جهانی را ملاک قرار دادند.
 
* بیانیه ابتکار و مولاوردی و دعوت یک اتحادیه دانشجویی

این اظهارات موجب شد تا شهیندخت مولاوردی و معصومه ابتکار در بیانیه‌ای از صدا و سیما بخواهند تا با حضور در همان برنامه توضیحات را ارائه کنند.

برهمین اساس، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور هم در نامه‌ای آمادگی خود را برای برگزاری نشستی دانشجویی با حضور شهیندخت مولاوردی و معصومه ابتکار برای بررسی این موضوع اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول