اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

امام جمعه تبریز خواستار حل مشکلات تراکتور و ماشین‌سازی شد

امام جمعه تبریز گفت: امیدواریم با اقداماتی که استاندار و نمایندگان مجلس آغاز کرده‌اند، مشکلات تیم فوتبال تراکتور و ماشین‌سازی تبریز به زودی حل شود.

امام جمعه تبریز خواستار حل مشکلات تراکتور و ماشین‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز هشتم بهمن 1400 در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با تبریک صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی اظهار داشت: موفقیت تیم فوتبال ایران در صعود به جام جهانی جای خوشحالی دارد.

وی همچنین به مشکلات باشگاه تراکتور و انتقال مالکیت آن به صنایع مس ایران گفت: امیدواریم با اقدامی که استاندار و نمایندگان مجلس آغاز کرده‌اند، مشکلات تیم فوتبال تراکتور تبریز و ماشین‌سازی تبریز به زودی حل شود.

آل‌هاشم افزود: ضمن تشکر از پیگیری و اقدامات، درخواست دارم تا به صورت جدی این مسأله پیگیری شود تا هواداران و ورزشکاران  این دو باشگاه با خاطری آسوده در صحنه‌های ورزشی حاضر شوند.

حرکت دیروز در صدا و سیما واقعا جای تاسف و نگرانی است

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به هک چند شبکه صدا و سیما اشاره و خاطرنشان کرد: باید در حوزه فناوری برای ایجاد ایمن‌سازی سامانه فناوری صدا و سیما تلاش زیادی شود و حرکت دیروز در صدا و سیما واقعا جای تاسف و نگرانی است.

آل‌هاشم یادآور شد: از مسوولان فنی صدا و سیما در سطح کشور و استان می‌خواهم تلاش بیشتری برای امنیت بکنند تا مایه آبروریزی نباشد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول