اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان سلماس گفت: پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ با افزایش ١۶٠ به ٢۶٠ تختخوابی و تغییر پیمانکار بالای ۴٠ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

افزایش سرانه بهداشتی با تکمیل بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس

سید محسن حمزه‌لو در گفت‌وگوباخبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به مصوبات سفر اخیر استاندار به شهرستان سلماس اظهار داشت: پروژه احداث بیمارستان شهرستان سلماس‌ با افزایش ١۶٠ به ٢۶٠ تختخوابی و تغییر پیمانکار بالای ۴٠ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اعلام اینکه ظرفیت‌های اجرایی این پروژه بیمارستانی با توجه به نیازهای شهرستان سلماس‌ ارتقا یافته، تصریح کرد: ٣ هزار مترمربع به زیربنای بیمارستان شهرستان سلماس‌ بعد از اصلاح و تأیید نقشه‌های معماری از سوی دانشگاه علوم پزشکی افزوده شد و مساحت کل زمین بیمارستان ۵٢ هزار مترمربع است.

حمزه‌لو اعتبار مصوب پروژه بیمارستان ٢۶٠ تختخوابی شهرستان سلماس برای سال جاری را ۵٨٠ میلیارد ریال اعلام‌ کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه ٢ هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و عملیات اسکلت و دیوار چینی در حال تکمیل است.

وی، احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در بزرگراه سلماس‌_صوفیان را از دیگر طرح‌های ساختمانی در شهرستان سلماس‌ عنوان کرد

مدیر کل راه و شهرسازی استان با تأکید بر اینکه تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در اولویت پروژه‌های عمرانی منطقه قرار دارد، ادامه داد: کارهای اجرایی ۴ کیلومتر باقی‌مانده از بزرگراه سلماس_خوی به عنوان بخش شمالی کریدور بزرگراهی غرب کشور رو به اتمام است.

حمزه‌لو به مسئله‌ تقاطع راه‌آهن «قره‌تپه» با پروژه‌ بزرگراه خوی - سلماس اشاره کرد و افزود: در جلسات مختلف با مدیران منطقه‌ای راه‌آهن این موضوع مطرح و راهکارهای فنی برای جابه‌جایی خطوط بررسی شده و در حال حاضر به دنبال استقرار زیرساخت‌های گمرکی و ریلی در  این ایستگاه هستیم تا از پتانسیل مرز برای افزایش مراودات تجاری استفاده کنیم.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول