اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری 2490 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در استان یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مردمی بودن برنامه‌ها را رویکرد جدی ستاد دهه فجر در استان دانست و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است دو هزار و ۴۹۰ عنوان ویژه برنامه بزرگداشت دهه فجر در سطح استان برگزار شود.

برگزاری 2490 ویژه برنامه  همزمان با دهه فجر در استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام متوسل پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان، با بیان این‌که شعار دهه فجر امسال عبارت «جشن ملی ۱۴۰۰» است، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ۱۲ بهمن ماه مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی ره و رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدای خلدبرین برگزار می شود.

وی افزود: مردمی شدن ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را رویکرد جدی این دوره برنامه‌های ستاد دهه فجر در استان یزد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است دو هزار و ۴۹۰ عنوان برنامه ویژه بزرگداشت دهه فجر در سطح استان برگزار شود.

حجت الاسلام متوسل در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت رنگ‌بندی استان تصمیم نهایی برای برگزاری تجمع یا راهپیمایی بعد از مصوبه ستاد مقابله با کرونا اتخاد و اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد ستادهای دهه فجر شهرستان‌های استان یزد با حضور فرمانداران و معاونین سیاسی فرمانداری‌ها تشکیل شده و نسبت به برنامه‌ریزی‌های جدی اقدام شده است.

حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد هم در این جلسه برگزاری مسابقه کتابخوانی با حضور دو هزار فرهنگی، برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان را از جمله برنامه‌های تدوین شده ویژه دهه فجر امسال در کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر دانست و بیان کرد: آغاز جشنواره سراسری مشق انقلاب و برگزاری جشنواره معلم هنرمند ویژه دهه فجر از دیگر اقدامات در دستور کار است.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول