اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به زودی باز خواهد شد.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس چه زمانی باز می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از اینکه پرسپولیس از وکیل کریستین اوساگونا درخواست کرد با توجه به غیرفعال بودن شماره حساب وی در قطر، شماره جدیدی را برای پرداخت طلب این بازیکن به این باشگاه اعلام کند، شماره حساب موکل خود در بلژیک را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار داد.

در نهایت روز گذشته پس از دو بار به نتیجه نرسیدن اقدام مسئولان پرسپولیس برای واریز پول به حساب اوساگونا، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه از قطعی شدن واریز پول به حساب بازیکن نیجریه‌ای و اعلام این موضوع به فیفا و وکیل وی خبر داد. 

محمد عزتی، وکیل مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس، ضمن  تائید ادعای باشگاه پرسپولیس گفت: این پول پرداخت شده و دوشنبه این موضوع را به فیفا اطلاع خواهیم داد.

فیفا پس از دریافت تائیدیه وکیل اوساگونا، بلافاصله پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس را باز خواهد کرد. سرخ‌پوشان برای بستن این پرونده با احتساب سود سالیانه پنج درصدی در مجموع 101 هزار و 500 دلار پرداخت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول