اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

موضوع دستمزد 1401 در حزب اسلامی کار بررسی می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار گفت: موضوع بودجه ۱۴۰۱ در دستور کار شورای مرکزی این حزب است و موضوع دیگری نیز که مورد بررسی قرار می‌گیرد بحث تعیین دستمزد برای سال ۱۴۰۱ است که هم اکنون در شورای عالی کار در حال بحث و بررسی است.

موضوع دستمزد 1401 در حزب اسلامی کار بررسی می‌شود

محمدباقر نیشابوری عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های حزب متبوع خود، اظهار داشت: جلسه شورای مرکزی حزب بعد از ظهر دوشنبه‌های هر هفته به صورت یکی‌درمیان حضوری و مجازی برگزار می‌شود و شورای سیاسی حزب نیز امروز (یکشنبه) بعد از ظهر جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد و به بررسی مباحث سیاسی روز کشور و سفر دکتر رئیسی به روسیه و نتایج آن، برجام و مذاکرات وین و دلایل تعویق یک هفته‌ای آن خواهد پرداخت.

وی افزود: شورای مرکزی فردا (دوشنبه) طبق روال هر هفته جلسه خواهد داشت و درباره موضوع بودجه ۱۴۰۱ که پنج هفته هست در دستور کار شورای مرکزی هست پرداخت خواهد شد و موضوع دیگری نیز که مورد بررسی قرار می‌گیرد بحث تعیین دستمزد برای سال ۱۴۰۱ هست که هم اکنون در شورای عالی کار در حال بحث و بررسی است.

وی افزود: در مورد بحث بودجه و بحث حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در جلسات گذشته بحث و بررسی‌های صورت گرفت که منجر به صدور بیانیه‌ای شد و این بحث و بررسی‌ها به کمیته زیرمجموعه ارجاع می شود تا بعد از برگزاری جلسات با اعضایشان نظر نهایی را جمع‌بندی کنند و به شورای مرکزی ارائه دهند تا شورای مرکزی تصمیم بگیرد که آن را در قالب بیانیه یا قالبی دیگر تدوین کند تا در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد و به اطلاع عموم مردم برسد.

نیشابوری در خصوص برگزاری کنگره سالیانه حزب نیز گفت: بر اساس اساسنامه حزب اسلامی کار این حزب کنگره سالیانه ندارد و اعضای شورای مرکزی هر سه سال یک بار انتخاب می‌شوند و با توجه به این که اسفندماه سال ۱۳۹۹ کنگره حزب برگزار شد، کنگره بعدی در سال ۱۴۰۲ برگزار می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول