اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سرمربی آذرباتری: سرماخوردگی گریبانگیربازیکنانم شده است

سرمربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه گفت: بازیکنانم با مشکل سرماخوردگی مواجه هستند و این امر بر کیفیت بازی آنها تاثیر منفی گذاشته است.

سرمربی آذرباتری: سرماخوردگی گریبانگیربازیکنانم شده است

رحمان رئوفی عصر یکشنبه پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل پاس گرگان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بازی امروز از نظر فنی و کیفی به هیچ وجه قابل قبول نبود ضمن اینکه متین احمدی نیز به دلیل مشکلی که برای صدور کارت بازی پیش آمده بود در تهران بود و نتوانست ما را در دیدار امروز همراهی کند.

وی ادامه داد: امروز علیرضا شاه علی، محمد بربست، بابک موسوی و رضا محمودآبادی با وجود اینکه از بیماری سرماخوردگی  و ضعف عمومی رنج می بردند همچنان در اختیار تیم بودند ولی کارآیی و شادابی همیشگی را برای ارائه یک بازی خوب و بی نقص نداشتند و باید منتظر باشیم تا این مشکل بزودی رفع شود.

رئوفی افزود: امروز مجبور بودیم ترکیب تیم را به طور کلی تغییر دهیم تا کارآیی لازم برای ادامه بازی به دست آید ولی این تاکتیک هم جواب نداد و نتیجه را به حریف گرگانی واگذار کردیم.

سرمربی تیم آذرباتری ارومیه گفت: خوشبختانه تست کرونای تمام بازیکنان سرماخورده منفی شده است ولی برای بهبودی مشکل سرماخوردگی آنها نیاز به زمان بیشتری داریم تا دوباره به روزهای اوج خود برگردند.

تیم آذرباتری ارومیه امروز یکشنبه در مقابله با پاس گرگان با ثبت امتیازات 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 19، شکست خورد و همچنان با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

امیر طلوع‌کیان و محمد شاهمیری ناظران فنی و داوری این دیدار 83 دقیقه را انجام دادند و وحید پورکاشیان و جواد مرآتی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت بازی را برعهده داشتند.

تیم آذرباتری ارومیه روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر میهمان هورسان رامسر خواهد بود.

شاگردان رحمان رئوفی در تیم آذرباتری ارومیه یکی از جوان‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر هستند و به غیر از میلاد فتاحی ۲۹ ساله، مسن‌ترین بازیکن این تیم محمدعلی فلاح است که فقط ۲۵ سال دارد و این در حالی است که هشت نفر از ۱۹ بازیکن این تیم زیر ۲۰ سال هستند و بدون شک در سالهای آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهند داشت.

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول