اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

پرداخت 98 درصد تسهیلات بانک رسالت با اعتبارسنجی متقاضیان

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: 98درصد تسهیلات در این بانک با اعتبارسنجی متقاضیان در سامانه مرآت پرداخت می شود.

پرداخت 98 درصد تسهیلات بانک رسالت با اعتبارسنجی متقاضیان

اخبار شرکتها؛ به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده تعداد تسهیلات پرداختی در این بانک را از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از 735هزار فقره عنوان کرد و افزود: میانگین رقم پرداختی  این تسهیلات حدود ۳۵میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود10هزار درخواست تسهیلات در این بانک از طریق اینترنت بانک و همراه بانک رسالت ثبت می شود، اظهارداشت: سعی ما براین لست در کوتاهترین زمان پاسخگوی مشتریان باشیم و به اکثر این درخواست ها در همان روز پاسخ داده خواهد شد.

حسین زاده با اشاره به ارزیابی مشتریان در سامانه اعتبارسنجی مرآت گفت: بانک قرض الحسنه رسالت با هدف تسهیل و ساده سازی فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان، این سامانه را از سال97در اختیار گرفته است. 

وی به اعتبارسنجی فردی و گروهی برای اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد و افزود: مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به سایت مرآت به آدرس www.imerat.ir و بارگذاری اطلاعات ومستندات شخصی، درخواست خود را ثبت کنند. 

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اینکه حدود 99درصد تسهیلات این بانک به صورت غیرحضوری پرداخت می شود، یادآور شد: هدف ما سهولت در پرداخت تسهیلات خرد قرض الحسنه به مشتریان است. 

وی به پرداخت تسهیلات تا آخرین روزکاری سال1400 در این بانک تاکید کرد و اظهارداشت:  ما بانکی بدون شعبه هستیم و بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان ارائه خدمات به مشتریان را داریم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول