اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تهیه بیش از ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت در کردکوی/ کلنگ‌زنی «سایت نهضت ملی مسکن»

سرپرست فرمانداری کردکوی از تهیه بیش از ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت در این شهرستان خبر داد.

تهیه بیش از ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت در کردکوی/ کلنگ‌زنی «سایت نهضت ملی مسکن»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدباقر مولایی‌فر بعد از ظهر امروز گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر بیش از ۱۰۰ جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت در کردکوی تهیه شد.

وی از برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کردکوی خبر داد و تصریح کرد: برگزاری رژه موتوری و خودرویی، یادواره شهدای محلات در شهر و روستاها، دیدار با خانواده معزز شهدا از برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر است.

سرپرست فرمانداری کردکوی از برگزاری رژه خودرویی و موتوری در دهه فجر خبر داد و ابراز کرد: یادواره شهدای محلات در شهر و روستاها، دیدار با خانواده‌های شهدا، افتتاح متمرکز پروژه‌هاست در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

مولایی‌فر از ۳۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۰۸ میلیارد تومان در کردکوی خبر داد و خاطرنشان کرد: تعداد ۵۵ پروژه عمرانی در شهرستان کردکوی که شامل ۴۰ افتتاحیه و ۱۵ کلنگ‌زنی است که در بخش عمرانی اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد تومان و در بخش کلنگ‌زنی اعتباری بالغ بر ۱۰۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد.

وی در خصوص مهمترین پروژه‌های کردکوی اظهار کرد: افتتاح پروژه زهکشی اراضی کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد همچنین افتتاح زیرساخت شهرک گلخانه‌ای با سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد تومان و کلنگ‌زنی سایت نهضت ملی مسکن کردکوی با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان برای ۴۶ خانوار در دهه فجر صورت گرفت.

سرپرست فرمانداری کردکوی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۹۶ پروژه اقتصادی در کردکوی با اشتغالزایی ۴۴۴ و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گزاری شده است.

مولایی‌فر در خصوص «کارخانه ید شهرک صنعتی» در کردکوی ابراز کرد: این کارخانه با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شد همچنین مرغ مادر در ناحیه صعتی «قلندرآییش» با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، «پرورش مرغ مادر النگ» با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان در کردکوی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۵ پروژه نیمه‌کاره پروژه عمرانی در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: مجتمع فرهنگی در شهرستان کردکوی، زمین ورزشی فوتبال که تقریبا ۶۰ الی ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سرپرست فرمانداری کردکوی گفت: در این هفته با دو سرمایه‌گذار صحبت شد امروز قرار است با یک سرمایه‌گذار ایرانی که از آلمان آمده است صحبت کنیم همچنین یک سرمایه‌گذار از کشور ترکیه داشتیم که قرار بود امروز به کردکوی بیاید به دلیل شرایط جوی نتوانست به این مکان سفر کند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول