اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۹۰ پروژه طی ایام‌الله دهه فجر در زرند

فرماندار شهرستان زرند گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، بیش از ۹۰ پروژه مختلف عمرانی، ورزشی، صنعتی، معدنی، تولیدی، خدماتی، بهداشتی و سایر موارد در شهرستان زرند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۹۰ پروژه طی ایام‌الله دهه فجر در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، صادق‌زاده فرماندار زرند با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۹۰ پروژه عمرانی، بهداشت، خدماتی، صنعتی، معدنی، آبرسانی و سایر موارد در شهرستان زرند طی ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که این اعتبارات نسبت به سال قبل ۴۰ برابر افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد طرح‌ها در مناطق روستایی قرار گرفتند، مهمترین طرح قابل افتتاح را طرح توسعه معادن ذغال سنگ گله‌توت و چناروئیه و همچنین مهمترین طرح صنعتی را آغاز عملیات اجرایی توسعه فولاد زرند عنوان کرد.

فرماندار زرند گفت: بیش از ۷۰ درصد طرح‌های دهه مبارک فجر در شهرستان زرند توسط بخش خصوصی اجرا شده است که با بهره‌برداری از آنها  بیش از ۳۰ هزار خانوار شهری و روستایی از مزایای آنها بهرمند می‌شوند.

صادق‌زاده دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و خوشنویسی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان را از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان زرند برشمرد.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول