اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تغییر مداوم رنگ‌بندی کرونایی شهرهای سمنان/ هشدار جدی به خاطیان پروتکل‌ها

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از تغییر مداوم رنگ‌بندی کرونایی در شهرهای استان سمنان خبر و به خاطیان پروتکل‌های بهداشتی هشدار جدی داد.

تغییر مداوم رنگ‌بندی کرونایی شهرهای سمنان/ هشدار جدی به خاطیان پروتکل‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان صبح امروز در جلسه کمیته پایش و نظارت ذیل ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: کشور و استان ما در پیک ششم کرونا و فراگیری سویه امیکرون قرار گرفته و تغییر مداوم رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان نشان می‌دهد که سرعت شیوع این سویه بسیار گسترده‌تر از دیگر سویه‌های این بیماری است.

وی بیان کرد: مقابله با کرونا صرفاً با ارشاد و راهنمایی میسر نخواهد بود؛ بلکه در موارد لزوم به اقدامات جدی، برخورد قانونی و سلبی نیاز است.‌

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: برای ما سلامت مردم بسیار مهم است و برای صیانت از این مقوله مهم باید به سمت اقدامات عملی و جهادی گام برداریم.

ریواده تصریح کرد: یکی از شاخصه‌هایی که رفتار ما را برابر این بیماری مهلک مشخص می‌کند، عملکرد کمیته پایش ذیل ستاد استانی مدیریت مقابله با کروناست؛ اولویت ما سلامت مردم است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه همدل باشند.

وی تصریح کرد: تیم‌های ۳۴ گانه رصد باید تقویت شده و در شهرستان‌ها به‌صورت مؤثر اقدامات خود را به انجام رسانده و به گزارش بسنده نکنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: مسؤولیت نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی بر عهده رؤسای اتحادیه‌هاست و هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی در این خصوص به معرفی خاطیان به دادستانی منجر خواهد شد.

ریواده بیان کرد: به درخواست دانشگاه علوم پزشکی، تیم‌های مشترک بازرسی و رصد از ظرفیت طرح شهید سلیمانی استفاده کنند.

وی بیان کرد: لازم است تا معاونت بهداشتی دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در تمام مراسم و مناسبت‌ها با استفاده از ظرفیت بهداشت محیط، هلال‌احمر و توانمندی‌های طرح شهید سلیمانی، نظارت‌های لازم در این خصوص را با جدیت به انجام رسانده و در تمام برنامه‌ها از حضور کارشناسان بهداشتی استفاده شود.‌

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: اقدامات ما در حوزه مدیریت کرونا، نباید منجر به عادی انگاری برای مردم شود.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول