اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

22 بهمن سال 1400 تکرار تاریخ نیست بلکه خلق جدید پیروزی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: 22 بهمن سال 1400 تکرار تاریخ نیست بگوییم امروز آمدیم تاریخ را تکرار کنیم بلکه هر سال خلق جدید پیروزی را جشن می‏گیریم

22 بهمن سال 1400 تکرار تاریخ نیست بلکه خلق جدید پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در مراسم مهمانی لاله‌ها، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا که در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: امروز آمدیم بر مزار شهیدان تجدید میثاق دوباره ای بندیم و بگوییم با شما عهد می بندیم که راهتان را ادامه دهیم امروز اینجا آمدیم که 22 بهمن سال 1400 را جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: پیروزی هایی که انقلاب اسلامی به برکت آرمان‌های دینی و انقلابی که ملت بزرگ ایران در سال 1400 کسب کرده است را جشن می‏گیریم به عنوان مثال وقتی نماز صبح می خوانیم این نماز تکراری نیست انقلاب اسلامی نیز همین گونه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: آمریکا در انتخابات 1400 خودش را کشت تا دو اتفاق در کشور ایران رخ دهد اول اینکه مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و دوم اینکه اگر حضور پیدا کردند به کاندیدایی که آنها می خواهند رای دهند به حول و قوه خداوند متعال شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 بودیم و همچنین کاندیدای آنها رای نیاورد این یعنی وقوع یک پیروزی بزرگ است.

ملک‌ شاهکوهی با تاکید بر اینکه تحریم های فلج کننده بر ملت ایران تاثیر نگذاشت، خاطرنشان کرد: سناریوی که آمریکا با فشار تحریم بر ملت ایران راه انداخت با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی با فتنه‌های سنگین تری طراحی کردند، افزود: آمریکا میلیاردها هزینه کردند تا تمام مراکز در مقابل استانداری‌ها و فرمانداری ها تجمع کند اما طراحی دشمنان به لطف خدا نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: باید این پیروزی ها در مقابل آمریکا را جشن بگیریم و این پیروزی ها را به رخ آمریکا بکشیم این پیروزی ها مرهون خون مطهر شهیدان است.

 وی گفت: به شهیدان بشارت بدهیم که خون شما به ثمر نشست و مردم پایبند آرمان‌های شما هستند.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول