اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

تعلیق نمایشی چند تحریم هسته‌ای؛ بازی جدید آمریکایی‌ها!

تعلیق چند تحریم هسته‌ای که هیچگونه تاثیر اقتصادی نیز به همراه نخواهد داشت بیش از آنکه نشانه‌ای از حسن نیت آمریکا تلقی شود، آغاز بازی جدید مقصرنمایی است.

تعلیق نمایشی چند تحریم هسته‌ای؛ بازی جدید آمریکایی‌ها!

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، به نقل از نورنیوز، وزارت خارجه آمریکا از بازگشت چند معافیت تحریمی در حوزه فنی هسته‌ای مرتبط با نیروگاه بوشهر، رآکتور اراک و رآکتور تحقیقاتی تهران خبر داد.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا در توضیح این تصمیم گفت: اقدام انجام شده به منظور تسهیل در مسیر گفت‌وگوهای فنی صورت گرفته و نباید به عنوان سیگنالی برای بازگشت ایالات متحده به برجام تفسیر شود.

تعلیق چند تحریم هسته‌ای که هیچگونه تاثیر اقتصادی نیز به همراه نخواهد داشت بیش از آن که نشانه‌ای از حسن نیت آمریکا تلقی شود، آغاز بازی جدید مقصرنمایی است.

در حالی که هیئت‌های مذاکره کننده‌ در وین برای رایزنی‌های بیشتر به پایتخت‌ها بازگشته‌اند و پیشرفت مذاکرات عملا به اتخاذ تصمیم سیاسی از سوی آمریکا گره خورده، این اقدام نمایشی صرفا حرکتی برای کاهش فشارها بر واشنگتن و پیگیری بازی مقصرنمایی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول