اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پایان مهلت AFC برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا/ایران شانسی برای میزبانی دارد؟

کارشناس فوتبال آسیا از پایان مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کاندیداتوری فدراسیون ها برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا 2022 خبر داد.

پایان مهلت AFC برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا/ایران شانسی برای میزبانی دارد؟

داود ایگدری - به گزارش خبرگزاری فارس، کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به کشورهای کاندیدای میزبانی از مرحله گروهی درخواست کاندیداتوری داد.پیش از طبق اعلام نشریه قطری 3 کشور غرب آسیا خواهان میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به صورت متمرکز شدند.

ایران، عربستان و قطر 3 کاندیدای میزبانی از این مسابقات هستند. سلطان المهوس کارشناس فوتبال آسیا و عضو سابق AFC در این زمینه در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: امروز(شنبه) مهلت اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز به پایان رسید و پرونده کاندیداتوری بسته شد.

وی درباره اینکه چه فدراسیون هایی برای میزبانی اقدام کردند، گفت: من اطلاعات دقیقی از فدراسیون های کاندیدای میزبانی مسابقات ندارم. اما عربستان به عنوان اولین کاندیدای اول و اصلی وارد میدان شده و مصمم است مثل سال گذشته برای میزبانی از این رقابت ها اقدام کند.

کارشناس فوتبال آسیا ادامه داد: شروط میزبانی مثل گذشته است و تمام شرایط سال گذشته از پروتکل های بهداشتی تا زیرساخت های ورزشگاه ها و هتل ها برای میزبان باید مورد تایید AFC قرار بگیرد.

سپاهان و فولاد با توجه به محرومیت استقلال و پرسپولیس تنها نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 هستند.

گروه بندی لیگ قهرمانان آسیا 2022 به شرح زیر است:

گروه A: برنده پلی آف (امارات/عراق) - الهلال عربستان - الریان قطر - استقلال تاجیکستان

گروه B: نیرو هوایی عراق - الجزیره امارات - الشباب عربستان - بمبئی سیتی هند

گروه C: الغرافه قطر - فولاد خوزستان - شباب الاهلی دبی - آهال ترکمنستان

گروه D: برنده پلی آف (التعاون عربستان/الجیش سوریه) - الدحیل قطر - سپاهان - پاختاکور ازبکستان

گروه E: برنده پلی آف (ازبکستان/امارات) - السد قطر - الفیصلیه عربستان - الوحداد اردن

بر این اساس، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ تا ۲۶ می ۲۰۲۲) در منقطه غرب آسیا به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار خواهد شد و بازی های منطقه شرق اندکی زودتر و در تاریخ ۱۵ آپریل تا یک می ۲۰۲۲ انجام می شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول