اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

نارضایتی مردم از فضاسازی شهرکرد در دهه فجر/ شهرداری: ده‌ها هزار متر پرچم و بنر نصب کردیم

مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد گفت: طراحی چهار تابلو پازلی شهر، آذین‌بندی میادین شهر با یک هزار متر ریسه رنگی، نصب 10 هزار متر ریسه پارچه‌ای و پرچم در بلوارها، نصب 95 عدد پرچم و ... فضاسازی‌های انجام شده به مناسبت دهه فجر است.

نارضایتی مردم از فضاسازی شهرکرد در دهه فجر/ شهرداری: ده‌ها هزار متر پرچم و بنر نصب کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهروندان، جوانان انقلابی و فعالان رسانه‌ای در فضای مجازی از عملکرد برخی نهادها از جمله شهرداری در خصوص فضاسازی شهری در دهه فجر گلایه داشتند که در این راستا با مدیر ارتباطات شهری شهرداری در خصوص عملکردش در این حوزه گفت‌وگو کردیم.

احمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص فضاسازی شهری به مناسبت دهه فجر گفت: طراحی چهار تابلو پازلی شهر، آذین‌بندی میادین شهر با یک هزار متر ریسه رنگی و نصب ۱۰ هزار متر ریسه پارچه‌ای و پرچم در بلوارها، نصب ۹۵ عدد پرچم ۳ متری در ورودی‌ها و میادین اصلی و نصب ۲ عدد پرچم به طول ۱۱ متر به پایه‌های ۳۰ متری واقع در تپه نورالشهدا و میدان کوهرنگ فضاسازی‌های انجام شده به مناسبت ایام دهه فجر است.

مدیر ارتباطات شهری شهرداری شهرکرد، افزود: ساخت کلیپ مناسبتی، نصب کلیشه‌هایی با شعارهای انقلاب بر روی اتوبوس‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، همکاری با مجموعه‌های مردمی در مساجد و حسینیه‌ها در برگزاری جشن‌های انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و ... نیز از دیگر برنامه‌های این مجموعه در این ایام است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کاروان شادی به علت شیوع کرونا وارد لیست برنامه‌های امسال نشد، اظهار داشت: به مناسبت ۱۲ بهمن نیز برنامه‌هایی مانند تجلیل از خانواده اولین شهید دفاع مقدس، مشارکت در غبار روبی شهدا، اختصاص ۱۲ تاکسی در رژه خودرویی، رونمایی از ۱۳ دستگاه اتوبوس شهری، خرید و توزیع کتب با موضوع شهادت و ... انجام شد.

مولوی ادامه داد: اجرای برنامه‌های ۲۲ بهمن به وضعیت کرونایی شهر و دستور ستاد مبارزه با کرونا بستگی دارد اما اگر راهپیمایی شکل بگیرد ۱۲ اتوبوس، خودروهای آتش‌نشانی و بالابر و ... در این مراسم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول