اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: منتقد اسکوچیچ بودم اما نتایج خوبی گرفت/فقط مسائل مالی می‌تواند ما را به هم بریزد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اجازه ندارم در موضوع اسکوچیچ و فرهاد مجیدی ورود کنم اما به عنوان منتقد سرمربی تیم ملی می گویم نتایج خوبی گرفت.

منصوریان: منتقد اسکوچیچ بودم اما نتایج خوبی گرفت/فقط مسائل مالی می‌تواند ما را به هم بریزد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارسT علیرضا منصوریان پس از تساوی 2 بر 2 تیم‌های نفت آبادان و مس رفسنجان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط مالی و فنی تیمش اظهار داشت:‌ تیم ما به یاری خدا با کمک شرکت پالایش پخش 30 درصد مبلغ قراردادهایش را پرداخت کرد. به امید خدا می‌خواهیم بار دیگر ورودی پول داشته باشیم و دریافتی بچه‌ها را به 60 درصد برسانیم. این اتفاق تا قبل از اتمام بهمن ماه می‌افتد و پس از عید هم پرداختی دیگری از طریق وزارت نفت و وزارت ورزش خواهیم داشت. 

وی ادامه داد: 7-8 روز را از دست دادیم و این موضوع کار را سخت می‌کند. صنعت نفت را از لحاظ ر وحی، روانی و فنی و بدنی آماده می‌خواهم. وقتی بچه‌ها پول نداشته باشند نمی‌توانند خوب تمرین کنند و آسیب می‌بینند. تجربه 10-15 سال گذشته‌ام نشان می‌دهد بدون پول روح و روان بازیکن در اختیار کادر فنی نیست. اما تیم ما اکنون از لحاظ روحی و روانی به بالانس رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: یک هفته تا بازی بسیار مهم با تراکتور فاصله داریم. امیدوارم بتوانیم ضمن ریکاوری خود از لحاظ روحی از نظر جسمانی هم آماده‌سازی خیلی خوبی داشته باشیم زیرا تراکتور حریف سختی است.

منصوریان در مورد برنامه‌های نقل و انتقالاتی تیمش و اینکه از نیما میرزازاد با عنوان گزینه جانشینی احمد گوهری در نفت آبادان نام برده می‌شود، توضیح داد: احمد گوهری از ما جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم. کادر فنی و مربی دروازه‌بان‌های ما به این نتیجه رسیدند که نیما میرزازاد را بیاوریم و باشگاه هم برای جذب وی نامه‌ای به سپاهان فرستاد  تا در رقابت با فرزین گروسی قرار گیرد. از فرزین هم بسیار راضی هستیم او و احمد گوهری در نیم‌فصل اول کیفیت و صبر و تحمل خوبی از خود نشان دادند. احتمال دارد یک خرید در درون دروازه داشته باشیم زیرا گوهری را از دست دادیم.

وی افزود: در بخش دوم کارمان شاید یک خرید دیگر داشته باشیم که آنهم قطعاً بازیکنی خوزستانی خواهد بود. به جز این دو خرید نمی‌توانیم خرید زیادی داشته باشیم. از بیرون می‌بینید صنعت نفت پول زیادی ندارد. خدا را شکر جوانان ما هم خوب هستند و یکی از مشکلات‌مان انتخاب 20 نفر اصلی است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص اظهارنظر نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه مبنی بر تلاش برای ایجاد درآمدهای پایدار برای صنعت نفت و اینکه آیا چنین موضوعی محقق خواهد شد، گفت: صددرصد امکانپذیر است. دوستان نفتی ما در رأس هرم وزارت و چهار معاونت این وزارتخانه دنبال موضوعی هستند تا تیم ما و نفت مسجدسلیمان از سال آینده درآمد پایداری داشته باشند. اگر کمک جانبی از طریق وزارت ورزش و وزارت نفت هم دریافت کنیم بودجه این دو تیم از سال آینده به حدود 80 میلیارد می‌رسد. 

منصوریان در خصوص تقابل اخیر بین دراگان اسکوچیچ و فرهاد مجیدی مبنی بر استفاده نکردن از سیاوش یزدانی در ترکیب تیم ملی و دو قطبی ایجاد شده بین آنها پاسخ داد: در این مورد هیچ نظری ندارم زیرا در حوزه‌ام نیست. وظیفه ندارم درباره کار سرمربی تیم ملی و فرهاد مجیدی نظر بدهم. خیلی توانمند باشیم به نفت آبادان رسیدگی می‌کنیم. اگر 24 ساعت وقت خود را برای این تیم بگذاریم کم می‌آوریم. سعی می‌کنم در این حوزه‌ها ورود نکنم. اگر زمانی هم منتقد دراگان اسکوچیچ بودم به دلیل نگرانی از وضعیت تیم ملی بود اما او خوب نتیجه گرفته و از این موضوع خدا را شاکر هستم.

وی درباره استفاده از مهدی زبیدی در نیمه دوم دیدار نفت و مس رفسنجان گفت: نفری که گفتم از استان خوزستان است همین مهدی زبیدی است. روی او نظر داریم زیرا سال گذشته بازیکن ما بود اما مصدوم شد. اکنون خوب شده و در صورتی که تست‌های فیزیکی‌اش خوب باشد از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. زیبیدی از لحاظ فوتبالی قطعاً بازیکن خوب و باتجربه‌ای است در اصل از مجموعه خودمان نیرو می‌گیریم و اگر با کادر فنی به نتیجه مثبتی برسیم قطعاً وی را به صنعت نفت اضافه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص پاسخ به سؤال خبرنگار فارس با توجه به بودجه صنعت نفت رسیدن این ت یم به سهمیه آسیا بلندپروازانه‌ است اما آیا در نیم‌فصل دوم چنین هدفی را دنبال می‌کنند، توضیح داد: جزو مربیانی هستم که در تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌روم. البته ممکن است روشم برای رسیدن به برد اینگونه باشد که یک بازی را  عقب بازی کنیم و در 10-15 دقیقه آخر روی حریف برویم اما زمانی هم احتمال دارد از همان ابتدا روی سر و صورت تیم حریف برویم. از  این طریق تیم مقابل را پرس می‌کنیم تا به پیروزی برسیم. به بچه‌ها گفته‌ام باید غرور کاذب نداشته باشیم اما خواسته‌های‌تان زیاد باشد. صنعت نفت تیم خیلی خوبی است اگر از قسمتی آسیب بخوریم مربوط به مسائل مالی است. اما از لحاظ فنی بچه‌های‌مان با تجربه هستند.

منصوریان ادامه داد: باید پلکانی فکر کنیم به بچه‌ها گفته‌ام 14 بازی حذفی پیش‌رو داریم. فکر کنید با یک باخت در یکی از این مسابقات از تورنمنت حذف می‌شوید. به تیم‌مان خیلی امیدوار هستم زیرا فضای یکپارچه‌ای در آبادان وجود دارد.

وی در مورد تأخیر ایجاد شده در شروع تمرینات نفت آبادان و تأثیر آن روی بازی با تراکتور گفت: مهم‌ترین مسئله‌ای که در تیم ما اتفاق می‌افتد جنگیدن یک نفر برای همه و همه برای یک آبادان است. شکل تیمی صنعت نفت تغییر زیادی نکرده است. باید از مجموعه مس رفسنجان علی علیزاده، محمد ربیعی و کادر فنی این تیم برای برگزاری بازی دوستانه امروز تشکر کنم. بیشتر دیدارهای دوستانه خود را مقابل همین تیم انجام می‌دهیم زیرا دغدغه و دردسر نداریم نتیجه بازی دوستانه برای طرفین مهم نیست فقط می‌خواهیم در این دیدار تدارکاتی شکل بازی را دربیاوریم اما دیدار با تراکتور خیلی سخت است.

سرمربی سابق تیم تراکتور ضمن شوخی با خبرنگاران توضیح داد: اکنون 6 نفر خبرنگار مقابل من ایستاده‌اند که به 60 رسانه وصل هستند. از همین طریق می‌خواهم حق و حقوق خود را از فدراسیون فوتبال در پرونده تراکتور پیگیری کنم. هیچ مشکلی هم با مردم تبریز و هواداران این تیم ندارم. یک سال مهمان تبریز بودیم و نهایت محبت را به ما داشتند اما دوستان از این شاخه به آن شاخه نپرند زیرا رأی قطعی و لازم‌الاجرا داریم.

منصوریان افزود: دوستان بدهی‌شان به خارجی‌ها را تسویه کرده‌اند اما حکم ما که لازم‌الاجرا است را تسویه نکردند البته طبق صحبت‌هایی که با دبیرکل فدراسیون داشتم و همچنین دادگاه قبلی که با مسئول وضعیت فدراسیون جمشید نورشرق برگزار کردم خواهش می‌کنم دیگر باشگاه تراکتور این طرف و آن طرف نرود. طبق رأی قطعی باید پول ما را بدهد. اگر این کار را انجام ندهد نمی‌تواند بازیکن بگیرد برای اولین‌بار است چنین موضوعی را می‌گویم.

وی در خصوص اینکه آیا به دیدار منتخب سرخابی‌ها و ستارگان 98 دعوت شده بود و گلایه‌های برخی از پیشکسوتان از دعوت نشدن خود به این مسابقه گفت:‌ من دعوت شده بودم اما تمرین داشتم و نماینده‌ام یعنی حسین کاظمی را به این بازی فرستادم البته شرط کردم که در ترکیب تیم 98 بازی کنم زیرا هنوز سرحال هستم. البته غیبت علی دایی مارکت آن مسابقه را به هم زد. البته نباید شرایط به شکلی باشد که برای فردی اتفاقی پیش بیاید و سپس مسابقه‌ای برگزار کنیم. به محمدرضا مهدوی گفتم باید هر ماه تیم 98 بازی کنند. اجازه بدهند اسپانسرها هم بیایند و هزینه برگزاری این بازی را برای آزادی زندانیان غیرعمد، ایتام و هزار کار دیگر صرف کنیم. مردم با این تیم خاطرات خوشی دارند اما برخی دوستان هم گلایه داشتند. 

بازیکن اسبق تیم فوتبال ملی کشورمان عنوان کرد: گلایه بهنام سراج به من رسید. او اکنون سرپرست نفت آبادان و در گذشته بازیکن تیم 98 بوده است و باید به این مسابقه دعوت می‌شد همانگونه که سیدابراهیم تهامی دعوت شد. تیم 98 عقبه خوبی دارد و یک بخشی از این تیم به جام ملت‌های 96 امارات بازمی‌گردد جمعی تقریباً 40 نفره هستیم اما باید چنین بازی‌هایی هر ماه اتفاق بیفتد خدا علی انصاریان و مهرداد میناوند را رحمت کند اما بازی‌های 98 را جوری بگذارید پولی در بیاید و کمکی به جامعه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول