اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

بخشداران جدید جعفرآباد و سلفچگان قم منصوب شدند

استاندار قم در احکام جداگانه ای، سرپرست اداره کل فنی، عمرانی استانداری و بخشداران بخش مرکزی شهرستان جعفرآباد و سلفچگان را منصوب کرد.

بخشداران جدید جعفرآباد و سلفچگان قم منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، با حکم سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم، عباس صادقیان مشکانی به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به صادقیان مشکانی آمده است: با عنایت به تخصص، تعهد، سوابق و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان سرپرست اداره کل فنی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قم منصوب می‌نمایم.

همچنین استاندار قم طی دو حکم جداگانه، یاسر جعفرپور فردوسیه و عباس گراوند را به ترتیب به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان جعفرآباد و بخشدار سلفچگان منصوب کرد.

در احکام انتصاب بخشداران جدید با اشاره به تفویض اختیار وزیر کشور و در اجرای تبصره بند 1 ماده(3) مصوبه شماره 878606 مورخ 1/4/1395 شورای عالی اداری و نظر به پیشنهاد فرماندار مربوطه و تأیید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آمده است: امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی با تأکید بر شاخص های عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی و فساد ستیزی موفق و مؤید باشید.

شایان ذکر است هر سه مدیر تازه منصوب شده، جزء نیروهای شاغل در استانداری قم و دارای سال ها تجربه و سابقه خدمت در این مجموعه می‌باشند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول