اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ورود دادستان مازندران به موضوع حادثه پل « گلورد» / سقوط خودرو به رودخانه دو فوتی داشت

دادستان مرکز استان به عنوان مدعی العموم به حادثه پل «گلورد» ساری ‌و سقوط خودرو پراید که منجر فوت دو نفر در این حادثه شد، با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران، ورود کرد.

ورود دادستان مازندران به موضوع حادثه پل « گلورد» / سقوط خودرو به رودخانه دو فوتی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری روز گذشته سقوط یک دستگاه خودروی پراید به داخل رودخانه‌ تجن در مسیر پل گلورد موجب جان‌باختن یک کودک چهار ساله و پدری وی که حدود ۵۰ ساله بود، شد،این حادثه که بامداد روز گذشته رخ داد با مفقودی دو فرد متوفی همراه بود.

در این زمینه با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان مرکز استان به عنوان مدعی‌العموم به حادثه پل گلورد ساری ‌و سقوط خودرو پراید و فوت دو نفر در این حادثه ورود کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این رابطه  افزود: با تاکید رئیس‌کل دادگستری استان بر حفظ حقوق عامه و پیگیری موضوع، این دادستانی نیز جهت احقاق حقوق عامه نسبت به موضوع پیگیری‌های قضائی را دنبال خواهد کرد در حوزه حفظ حقوق عامه کوتاه نخواهد آمد.

وی در این خصوص‌ گفت: بی مبالاتی برخی از مسؤولان موجب این حادثه شده است و پلی که از سال ۹۸ به صورت موقت تعبیه شده بود بدون کمترین امکانات حفاظتی در اختیار مردم قرار گرفت که برای این موضوع پرونده قضایی تشکیل می‌شود و مسببان این حادثه مورد تفهیم اتهام قرار می‌گیرند و امیدوارم دفاع موجهی در این خصوص داشته باشند.

شایان ذکر است، سقوط خودروی پراید از پل گلورد در رودخانه‌ای در محور کیاسر به ساری موجب فوت پدر ۵۰ ساله دختر وی شد و همچنین مصدوم شدن یک مادر که با همکاری اهالی محل از مرگ رهایی یافت، شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول