اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهسازی و روکش 289 کیلومتر از جاده‌های خراسان‌جنوبی

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال 289 کیلومتر از جاده‌های استان برای رفاه حال کاربران جاده‌ای و ارتقای سطح خدمت‌پذیری، بهسازی و روکش شده است.

بهسازی و روکش 289  کیلومتر از جاده‌های خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «رضا صادقی» رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی سال گذشته ۵۳۰ کیلومتر از جاده های استان برای رفاه حال استفاده‌کنندگان از راه و ارتقای سطح خدمت‌پذیری، بهسازی و روکش شده است.

وی افزود: از ابتدی سال جاری تا پایان دی‌ماه  نیز ۲۸۹کیلومتر از جاده های استان برای رفاه حال کاربران جاده‌ای و ارتقای سطح خدمت‌پذیری، بهسازی و روکش شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین طی این مدت ۲۶  فقره قرارداد با اعتباری حدود هزار ۶۸۱ میلیارد ریال در بحث انواع روکش‌های آسفالت گرم ،تقویتی و حفاظتی منعقد شده است.

صادقی یادآور شد: در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، تاکنون ۸۱۴ میلیارد ریال هزینه شده که این عملکرد مربوط به اجرای ۲۸۹ کیلومتر روکش آسفالت حفاظتی از محل اعتبارات ملی و ۲۷ هزار تن لکه‌گیری موضعی به صورت امانی و پیمانی صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به طول ۱۷۸۰۰ کیلومتری جاده های بین شهری و روستایی هر ساله اعتبار بالایی برای بهسازی روکش آسفالت نیاز است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول