اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کدام نمایندگان استان اصفهان در مجلس حامی طرح شفافیت آرا هستند؟/ نامه فعالان دانشجویی استان به برخی نمایندگان

تعداد نمایندگانی که طی نامه ای به رئیس مجلس خواستار تسریع در روند تصویب طرح «شفافیت آرای نمایندگان» شده و نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح آمادگی کردند به ۱۰۲ نفر رسیده است که اسامی ۱۱ نفر از نمایندگان اصفهان نیز به چشم می‌خورد.

کدام نمایندگان استان اصفهان در مجلس حامی طرح شفافیت آرا هستند؟/ نامه فعالان دانشجویی استان به برخی نمایندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز‌های گذشته جمعی از نمایندگان طی نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار تسریع در روند تصویب طرح «شفافیت آرای نمایندگان» شده و نسبت به اجرای داوطلبانه مفاد طرح نسبت به آرای خود اعلام آمادگی کردند. این نامه در ابتدا حدود ۶۰ امضا داشت که هم اکنون تعداد امضا‌های این نامه، به ۱۰۲  امضا افزایش یافته است که اسامی ۱۱ نفر از نمایندگان اصفهان نیز به چشم می‌خورد.

استان‌های اصفهان با مشارکت ۵۷ درصدی نمایندگان در میانه این جدول قرار گرفته  و شنیده‌ها حاکی از آن است که تعداد امضاها در حال افزایش است.

در همین حال بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان، جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، انجمن مستقل دانشجویی دانشگاه اصفهان، جامعه اسلامی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در نامه‌ای به امیرحسین بانکی‌پور و حجت‌الاسلام حسین میرزایی، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نسبت به عدم امضای این دونماینده در حمایت از طرح شفافیت آرای نمایندگان، اعتراض خود را ابراز داشتند.

در این نامه آمده است: مطالبه جریان انقلابی دانشجویان شهر اصفهان از شما عمل به وظایف انقلابی و تحولی در مجلس اسلامی است و ما کوتاه و واضح سخن می‌گوییم؛ باتوجه به اینکه قرار است به زودی درباره طرح شفافیت در مجلس شورای اسلامی رای گیری صورت پذیرد و تعدادی از نمایندگان داوطلبانه خواستار علنی شدن آرای این رای گیری هستند، از شما خواستاریم که به جمع این نمایندگان بپیوندید.

 

در بخش دیگری از این نامه آمده است: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم با وعده تصویب طرح شفافیت، رای مردم را اخذ کرده‌اند بیش از این شایسته نیست عهدی را که با مردم بسته اند به فراموشی بسپارند و لذا شما هم به عنوان نماینده مردم به مطالبه ی مردمی در این خصوص توجه کنید و به آراء عمومی احترام بگذارید.

به گزارش فارس، از ۱۹ نماینده استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نام ۱۱ تن از نمایندگان در میان امضاکنندگان این نامه به چشم می‌خورد و نام هشت تن دیگر نیز در این نامه وجود ندارد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول