اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت شهید شاطری در ۳ استان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: به مناسبت سالروز شهادت شهید شاطری و شهدای مدافع حرم با عنوان فجر زینبی تا پایان این ماه برنامه‌های متنوعی در استان‌های سمنان، اصفهان و تهران اجرا می‌شود.

اجرای ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت شهید شاطری در ۳ استان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید شاطری که در سالن جلسات ایثار استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از اقدامات ارزشمند و پرمحتوای ستاد مردمی مجاهدان بدون مرز برای برگزاری یادواره شهید شاطری و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه لازم است توجه جامعه اسلامی را به جهاد تبیین و روشنگری سوق دهیم، گفت: تلاش کنیم الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: کارهای مردمی در انقلاب اسلامی و در همه امور از جمله در تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت اهمیت و تأثیر به‌سزایی دارد.

ریواده عنوان کرد: پرداختن به رویش‌های انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رویش انقلاب اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و مقاومت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج حسن شاطری، سردار اخلاق و شهید شاخص مقاومت است، گفت: از خصوصیات بارز شهید شاطری می‌توان یک عمر مجاهدت در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی و حضور در دفاع مقدس در سنین نوجوانی اشاره کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید شاطری که در کلام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ذکر شده این است که با رفتار خود محرومیت‌ها و مشکلات را تغییر می‌داد که به همین دلیل سردار اخلاق معرفی شد.

ریواده گفت: در سالروز شهادت شهید شاطری و شهدای مدافع حرم با عنوان فجر زینبی، از بیستم بهمن تا پایان این ماه برنامه‌های متنوعی در استان‌های سمنان، اصفهان و تهران برای پاسداشت خدمات این شهید اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول