اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

ترامپ هنوز با رئیس کره شمالی در تماس است

رئیس‌جمهور سابق آمریکا هنوز با رئیس کره شمالی که در دوران حضورش در قدرت چند بار با او دیدار کرده بود در تماس است.

ترامپ هنوز با رئیس کره شمالی در تماس است

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، در کتابی که توسط یکی از خبرنگاران روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته شده ادعا شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا هنوز با «کیم جونگ اون»، رئیس کره شمالی در ارتباط است. 

«ماگی هبرمن»، خبرنگار نیویورک‌تایمز در کتابی با عنوان «مرد حقه‌باز: ساخت دونالد ترامپ و شکست آمریکا» که قرار است به زودی منتشر شود به نقل از خود دونالد ترامپ نوشته که هنوز با کیم جونگ اون در تماس است.

هبرمن در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز پنجشنبه درباره آنچه در کتابش نوشته این نکته احتیاطی را مطرح کرد که حصت این موضوع هنوز مورد سوال است و تنها به صرف گفته ترامپ نمی‌توان آن را باور کرد. 

او در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت: «می‌دانید چیزی که او می‌گوید و آنچه واقعاً رخ می‌دهد همیشه همخوان نیستند اما او به اطرافیانش گفته که ارتباطش با کیم‌جونگ اون را در قالب نامه‌نگاری یا رایزنی به نوعی با کیم جونگ اون حفظ کرده است.»

چند روز پیش هم روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده بود ترامپ برخی از اسناد مهم کاخ سفید از جمله نامه‌نگاری‌هایی که با رئیس کره شمالی داشته را به تفرجگاهش در ایالت فلوریدا منتقل کرده است.

هبرمن در مصاحبه با سی‌ان‌ان گفته ترامپ نسخه اصلی این نامه‌نگاری‌ها را با خودش به این طرف و آن طرف می‌برد و آنها را به اطرافیانش نشان می‌دهد. ترامپ زمانی از نامه‌نگاری‌هایش با رهبر کره شمالی به عنوان «نامه‌نگاری‌های عاشقانه» یاد کرده بود. 

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول