اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیش از ۱۰۰۰ نقطه در تهران نورافشانی می‌شود

رییس ستاد دهه فجر استان تهران گفت: همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن ماه مراسم نورافشانی در بیش از ۱۰۰۰ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.

بیش از ۱۰۰۰ نقطه در تهران نورافشانی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر استان تهران شامگاه پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه در جمع خبرنگاران در سخنانی بیان کرد: پس از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود همه توطئه‌های مختلف دشمن که تلاش می‌کردند ، انقلاب اسلامی را متوقف و زمین‌گیر کنند و تغیری در رفتار ایران به وجود بیاورند ، انقلاب اسلامی درخت تناوری شده است که تکیه‌گاه و امید ملت‌های مظلوم جهان است.

وی گفت: در طول این ۴۳ سال شاهد رشد و شکوفا شدن انقلاب اسلامی ایران بوده‌ایم و در مقابل شاهد شکست استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در منطقه و جهان هستیم.

رئیس ستاد دهه فجر استان تهران خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شاهد تهاجم دشمنان در زمینه‌های مختلف بوده‌ایم که حوزه امنیتی یکی از مهمترین ابعاد تهاجم دشمنان بوده است ؛ جشن پیروزی انقلاب اسلامی مختص به ایران نیست و در سایر نقاط جهان نیز این جشن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: همزمان با فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی ویژه شب ۲۲ بهمن، در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: نورافشانی در هزار محله و سر دادن ندای الله‌اکبر در شب ۲۲ بهمن از برنامه‌های مهم شب ۲۲ بهمن به مناسبت دهه فجر است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران افزود: بر طبق یک سنت حسنه در روزهای منتهی به ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی این مراسم نورافشانی باشکوه در مناطق مختلف کشور و استان تهران برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام محمودی در پایان سخنان خود بیان کرد:  مراسم‌ها در تهران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول