اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

هدفگذاری ارتقای کیفیت خدمات سوخت‌رسانی/ پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارگران جایگاه‌های سوخت‌

رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات سوخت‌رسانی و بر اساس تفاهمی که بین این مجموعه صنفی و یک بانک قرض الحسنه منعقد شده است، کارکنان جایگاه‌های سوخت تسهیلات ارزان‌قیمت دریافت می‌کنند.

هدفگذاری ارتقای کیفیت خدمات سوخت‌رسانی/ پرداخت وام قرض‌الحسنه به کارگران جایگاه‌های سوخت‌

اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاه‌داران کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات این مجموعه برای افزایش رفاه قشر جایگاه‌داران اظهار داشت: همزمان با دستور وزیر اقتصاد و جدیت دولت مبنی بر ارائه تسهیلات خرد، با چند بانک وارد مذاکره شدیم تا در جهت بهبود معیشت کارکنان و کارگران، بتوانیم با تسهیل شرایط، وام‌های خرد و ارزان قیمت ارائه کنیم، به همین جهت تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردیم که این کار انجام شود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی که بخش خصوصی با مشکلات مالی روبرو است نیازمند بهره‌گیری از چنین شرایطی هستیم تا بتوانیم در حوزه معیشت اقشار خصوصا کارگران قدم مثبتی برداریم.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی کشور افزود: هیچ محدودیتی مبنی بر تعداد کارگران جایگاه‌های سوخت در کل کشور برای استفاده از شرایط این تفاهم‌نامه وجود ندارد و انشالله در یک ماه آینده کاملا به مرحله اجرا خواهد رسید.

قلیزاده افزود: در مجموعه صنفی همزمان با رفع مشکلات جایگاه‌داران، تصمیم داریم برای ارتقای کیفیت خدمات توزیع سوخت گام‌های مثبتی برداریم که رضایت‌مندی مردم بیشتر شود و حتما یکی از اقدامات بهبود معیشت و آرامش شغلی برای کارکنان جایگاه‌هاست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول