اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شناسایی ۳۶۴ میلیارد تومان تخلف در واحدهای تولیدی گیلان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان از تشکیل ۱۹۰ پرونده تخلف در گیلان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۶۹ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان انجام شده است و در مجموع ۳۶۴ میلیارد تومان تخلف هم شناسایی و کشف شده است.

شناسایی ۳۶۴ میلیارد تومان تخلف در واحدهای تولیدی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی نقدی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت مستقیم بر واحدهای تولیدی گیلان ادامه‌دار است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۹ هزار بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان انجام شده است و در مجموع ۳۶۴ میلیارد تومان تخلف هم شناسایی و کشف شده است.

وی عمده تخلفات در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی را توزیع نهاده‌های دامی دانست و گفت: برای برنامه‌ریزی مطلوب و انجام گشت‌های مشترک چهارجلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه برگزار شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گیلان از تشکیل ۱۹۰ پرونده تخلف در گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمار بیش از ۶ هزار و ۴۰۲ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا انجام شده و در این بین ۱۹۰ پرونده تخلف به ارزش ۱۵ میلیارد تومان نیز تشکیل شده است.

به گفته نقدی این بازرسی‌ها در قالب پنج طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در عرصه‌های لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم و تجهیزات دارای سیم کارت، قاچاق پوشاک، سامانه انبارها و کالاهای مشمول شناسه در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول