اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

دستاوردهای دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگ‌ترین رویداد تجاری روسیه به نمایش درمی‌آید

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ناوبری مسکو روسیه، میزبان فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشورمان در حوزه ناوبری و تله ماتیک می‌شود.

دستاوردهای دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگ‌ترین رویداد تجاری روسیه به نمایش درمی‌آید

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری روسیه 6 تا 9 اردیبهشت‌ماه سال 1401 برگزار خواهد شد و 36 کشور دنیا در آن گرد هم می‌آیند تا دستاوردهای ناوبری خود را برای بازاریابی یا شبکه‌سازی برای کار مشترک به نمایش بگذارند.

ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با برپایی پاویونی تخصصی از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق فعال در حوزه ناوبری در بخش حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و هوانوردی در این رویداد جهانی حمایت می‌کند. مشارکت آنها در این نمایشگاه در کنار معرفی توانمندی‌های داخلی به آشنا شدن بازیگران این زیست بوم با آخرین دستاوردهای جهانی در این عرصه نیز منجر می شود.

در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ناوبری مسکو روسیه محصولاتی در زمینه‌های «سیستم حمل و نقل ناوبری و اطلاعات»، «سیستم های نظارت بر ترافیک»، «سیستم های ناوبری دریایی و رودخانه»، «سیستم های کنترل ترافیک تجاری و مسافری»، «سیستم های کنترل ترافیک راه آهن»، «سیستم های ایمنی ترافیکی»، «مدیریت بحران»، «ناوبری ماهواره ای با دقت بالا»، «ناوبری و سیستم های اطلاعاتی خودرو»، «حمل و نقل عمومی»، «شناسایی ترافیک»، «اطلاع رسانی اضطراری و پاسخ گویی»، «خدمات مخابراتی حمل و نقل»، «فناوری و روش های بهبود دقت ناوبری»، «تست تجهیزات ناوبری ماهواره‌ای» و غیره ارائه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://sat.isti.ir/ مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول