اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی: از دیگر مربیان هم می پرسید زیبا بازی نکردند؟/ تارتار می تواند توپ را با خودش ببرد اصفهان!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و می‌خواهم به بازیکنانم این پیام را بدهم که شما فوق العاده هستید.

مجیدی:  از دیگر مربیان هم می پرسید زیبا بازی نکردند؟/ تارتار می تواند توپ را با خودش ببرد اصفهان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: می خواستم ابتدا برای اتفاقاتی که برای تیم در چند روز گذشته رخ داد صحبت کنم. تیم 15 روز تمرین نکرد و اکثر بازیکنان در گیر کرونا بودند و بعد از 4 روز تمرین  با هوادار بازی کردیم. سپس یک جلسه تمرین و یک جلسه ریکاوری با پیکان بازی کردیم که 120 دقیقه بود. بعد از 4 روز  مقابل ذوب آهن بازی کردیم. این برد را به هواداران و بازیکنانم تبریک می‌گویم و می‌خواهم به بازیکنانم این پیام را بدهم که شما فوق العاده هستید. با توجه به شرایطی که برا ی تیم پیش آمد بازیکنانم با تمام توان بازی کردند، از همه آنها ممنون هستم و به تیم ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم و تیم خوبی بودند. بازی خوبی بخصوص در نیمه دوم شاهد بودیم.

وی در مورد بازی حردانی و غیبت ووریا غفوری گفت: به هرجهت ووریا دو بازی بازی کرده بود و  ترجیح دادم از بازیکنانی که بیشتر استراحت کرده اند استفاده کنیم. حردانی فوق العاده بازی کرد بخصوص در نیمه دوم، از او رضایت دارم او یکی از جوانان خوب ماست و امیدوارم در استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.

سرمربی استقلال درمورد داوری مسابقه  گفت: آخر بازی هم به داور گفتم که فقط یک بار به داور در طول بازی اعتراض کردم که به من کارت زرد نشان داد ولی در کل داوری بسیار خوب بود.

مجیدی در مورد اینکه استقلال زیبا بازی نکرد و ذوب آهن موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه شما خلق کرد، گفت: نمی‌دانم در نشست‌های خبری دیگر هم از سرمربیان این سوال را می‌پرسید؟! دو بازی لیگ  برتر را دیدم که هیچ چیز نداشت نمی‌دانم چرا دنبال آن هستید که استقلال زیبا بازی کند. بازیکنانم فوق العاده و بهترین هستند و از آنها ممنون هستم با آنها صحبت کردم. مهم  ادامه این روند  است که کار سختی است ولی با وجود بازیکنانم تلاش می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی استقلال درمورد اینکه تارتار گفته مالکیت توپ با ما بود گفت: می تواند توپ را با خودشان ببرند اصفهان و از نظر ما هیچ مشکلی نیست!
انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول