اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نخستین سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین

منابع رسانه‌ای از سفر امروز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین، همزمان با سالگرد انقلاب مردمی این کشور علیه رژیم آل‌خلیفه خبر دادند.

نخستین سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای از سفر امروز (دوشنبه، ۱۴ فوریه) «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین خبر دادند.

پایگاه خبری «اسکای نیوز» به نقل از کابینه رژیم صهیونیستی نوشت که نخست‌وزیر این رژیم برای نخستین‌بار، امروز به بحرین می‌رود.

بنا بر این گزارش، این نخستین سفر رسمی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین است و وی پیشتر به طور ویژه از سوی ولی‌عهد و نخست وزیر بحرین به این سفر دعوت شده بود.

این در حالی است که «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی مهرماه گذشته به منظور افتتاح سفارت این رژیم در بحرین راهی منامه شد. 

منامه و تل‌آویو ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ با تلاش‌ها و فشارهای دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا، توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

نخستین سفر بنت به بحرین همزمان با یازدهمین سالگرد انقلاب مردمی این کشور علیه رژیم آل خلیفه است. 11 سال پیش در چنین روزی قیام مردمی بحرین آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول