اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بسته خبری پلیس مازندران|از دستگیری شکارچیان غیرمجاز با لاشه ۲راس شوکا تا دستگیری عاملان نزاع در آمل

فرمانده انتظامی نکا از دستگیری شکارچیان غیر مجاز و کشف لاشه دو راس شوکا در منطقه شکار ممنوع پایبند آن شهرستان خبر داد.

بسته خبری پلیس مازندران|از دستگیری شکارچیان غیرمجاز با لاشه ۲راس شوکا تا دستگیری عاملان نزاع در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، قاسم عزیزی از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف لاشه ۲راس شوکا در منطقه شکار ممنوع پایبند آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود شهرستان، حین گشت‌زنی در مسیر روستای چناربن و سید خیل به تردد دو خودرو در منطقه جنگلی مشکوک و با تمهیدات پلیسی آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروها، لاشه دو راس شوکا و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را از شکارچیان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه خودروهای شکارچیان توقیف و روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: در این رابطه دو شکارچی غیرمجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
عزیزی در پایان از مردم خواست به منظور حفظ محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

*دستگیری عاملان نزاع در پارک جنگلی میرزاکوچک خان آمل 

ذات‌الله رضوانی فرمانده انتظامی آمل از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک جنگلی میرزا کوچک خان آن شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از پارک‌های جنگلی شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چلاو جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد چند نفر در پارک جنگلی میرزا کوچک خان آمل اقدام به درگیری و تخریب اموال عمومی و اماکن خصوصی کرده و سپس محل را ترک کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی، عاملان این درگیری را شناسایی کردند، گفت: با هماهنگی قضائی در یک عملیات موفق، ۲ نفر از عاملان درگیری دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

رضوانی با تاکید بر اینکه افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، اظهار کرد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

*دستگیری مخلان نظم و امنیت در یکی از بیمارستان‌های بابل 

محمدزمان فرمانده انتظامی بابل از دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در یکی از بیمارستان های این شهرستان خبر داد و گفت: در پی اعلام مسؤولان یکی از بیمارستان‌های این شهرستان مبنی بر ایجاد مزاحمت برای مراجعان و کادر درمانی توسط ۲ فرد شرور، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، بلافاصله ماموران با حضور در محل متهمان را به همراه ۴نفر دیگر از دوستان‌شان که با عربده کشی، فحاشی و درگیری با مسوولان این بیمارستان موجب سلب آسایش و آرامش بیماران نیز شده بودند، دستگیر کردند.

شالیکار با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت‌نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: پلیس هرگز اجازه نخواهد افرادشرور و اوباش با قدرت پوشالی و کذایی خود، امنیت و آرامش شهروندان را مختل کنند.

وی در پایان با بیان اینکه قطعا کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شداز شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد امنیتی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول