اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حفظ کرامت مددجویان و معلولان با جدیت دنبال شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان گفت: حفظ کرامت مددجویان و معلولان با جدیت دنبال شود.

حفظ کرامت مددجویان و معلولان با جدیت دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای علی دهباشی‌پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: کمک، دست گیری و توزیع عادلانه سرمایه ها و حل ریشه ای مشکلات در زندگی انبیاء(ع)، امیرالمؤمنین(ع) و ائمه اطهار(ع) بسیار برجسته بوده که نیاز امروز در عرصه بهزیستی است.

وی با بیان اینکه برکات کمک به مددجویان بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت ها و واحدهای تولیدی نظیر شرکت بهداشتی فیروز با مدیریت آقای موسوی یکی از مجموعه ها و نمونه ارزشمندی از کرامت بخشیدن به مددجویان است و برکات بسیاری نیز برای این مجموعه تولیدی و صنعتی داشته و می بایست این الگوها به درستی به جامعه معرفی شوند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: باید با تلاش و کوشش مددجویان را امیدوار کرد چرا که ناامیدی و یاس آن عزیزان خسارت بار خواهد شد و می بایست به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از ظرفیت های این عزیزان به درستی استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: توانمندسازی و سرمایه گذاری برای پیشگیری از موضوعات بسیار مهم در عرصه فعالیت بهزیستی محسوب می شود. اصل کرامت انسانی که بسیار مورد توجه دین قرار دارد، می بایست با جدیت مورد توجه باشد و مددجویان و معلولان کرامت انسانی شان محفوظ بماند و این مهم توصیه جدی قرآن است.

وی گفت: خداوند فرموده در مال شما حق مشخصی برای سائل و محروم وجود دارد و اگر به او ندهید ظلم کرده اید و هر نوع کمک و خدمتی که به این قشر می کنیم، وظیفه و توفیقی الهی است و اینکه آن عزیزان این کمک ها را می کنند لطفی برای کمک کننده محسوب می شود و این نگاه دینی به کمک به این قشر است.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: علاوه بر توجه به نیازها مادی، به نیازهای معنوی مددجویان و محرومان نیز توجه کنیم چرا که نیازهای مادی وسیله ای برای پرداختن به نیازهای معنوی و رسیدن به اعتلای معنوی انسان محسوب می شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول