اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن وارداتی از بندر شهید رجایی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

صدور دستور قضایی برای ترخیص فوری ۱۹۰ هزار تن روغن وارداتی از بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی دپو شده در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس، به صورت سرزده از این مجتمع بندری بازدید و دستورات لازم را جهت تسریع در ترخیص و حمل این کالاها به اقصی نقاط کشور صادر کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: تصمیمات لازم به منظور شتاب بخشی به روند ترخیص کالاهای اساسی اتخاذ شده و دستگاه‌های متولی، مکلف هستند نسبت به بسیج تمامی امکانات برای ترخیص فوری اقلام دپو شده در محوطه و انبارهای گمرک و بندر شهید رجایی، به سرعت اقدام نمایند.

احمدی منش همچنین ضمن حضور در محل مخازن روغن واقع در گمرک شهید رجایی بندرعباس با اشاره به مشکل به وجود آمده برای ترخیص محموله ۱۹۰ هزار تنی روغن وارداتی به علت تأخیر در صدور نتایج آزمایش ها و مجوز غذا و دارو، تصریح کرد: با صدور دستورات ویژه قضایی، نتایج آزمایشات به سرعت دریافت و تمهیدات لازم جهت ترخیص فوری این محموله بزرگ و بارگیری و ارسال آن به اقصی نقاط کشور اتخاذ گردید.

دادستان بندرعباس در ادامه افزود: با توجه به مشکلات کارخانه تولید روغن خوراکی حیات در تأمین مواد اولیه نیز مقرر گردید به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط تولید، با هماهنگی اداره کل صنعت معدن تجارت، ۴۰۰ تن مواد خام اولیه به این کارخانه تحویل داده شود.

در بخش پایانی این بازدید، انبار شماره ۳ سازمان اموال تملیکی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد ارزیابی و بازرسی قرار گرفت و علیرضا احمدی منش با حضور در بخش‌های مختلف این انبار، ضمن بررسی وضعیت کالا‌های موجود، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول