اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

صدای آژیر قرمز کرونایی در ۳۳۷ شهربه صدا درآمد!+ اسامی

این روزها سویه اُمیکرون با شتاب زیادی در حال جولان در همه مناطق کشور است؛ به طوری که اکنون 337 شهر کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و آسمان کرونایی هیچ شهری در کشور آبی نیست!

صدای آژیر قرمز کرونایی  در  ۳۳۷ شهربه صدا درآمد!+ اسامی

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، این روزها کرونا با شکل و شمایل جدید خود با نام امیکرون در همه نقاط و مکانها یکه تازی می کند و سرک می کشد؛ حریف می طلبد و آماده قربانی گرفتن است!

شرایط کرونایی کشور حال و روز مطلوبی ندارد و آمار شهرهای در وضعیت قرمز قرار گرفته رشد صعودی دارد.

بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی کشور توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با گسترش سویه اُمیکرون در کشور و از سوی دیگر کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در کشور از ۲۴۷ به ۳۳۷ شهر افزایش یافت. 

همچنان تاکید و توصیه بر این است که هموطنان در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود و فرزندان شان و نیز تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند. 

بر این اساس اکنون 337 شهر در وضعیت قرمز، 64 شهر در وضعیت نارنجی و 47 شهر در وضعیت زرد قرار دارند و هیچ شهر در وضعیت آبی در کشور وجود ندارد.

دقت کنیم! اُمیکرون از آنچه فکر می‌کنیم به ما نزدیک تر است و تنها راه در امان ماندن از تهدیدهای جدی این ویروس هزار چهره، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و انجام کامل واکسیناسیون و تزریق دز سوم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول