اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

سرمایه‌گذاری گسترده رنو برای تولید خودروهای برقی

شرکت رنو درصدد راه اندازی بخشی مجزا برای تولید خودروهای برقی است که این قسمت کاملا با بخش تولید خودروهای دارای موتورهای احتراقی متفاوت خواهد بود.

سرمایه‌گذاری گسترده رنو برای تولید خودروهای برقی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، رنو به طور جدی به دنبال ایجاد بخش‌های جداگانه برای تولید خودروهای برقی و مجهز به موتور احتراقی است. زیرا بیم دارد در صورت تضعیف توانایی های این شرکت برای تولید خودروهای برقی توان تامین درآمدهای آن به خطر بیفتد.

این خودروساز فرانسوی نتیجه «تحقیق استراتژیک» خود را در این زمینه در روز جمعه منتشر کرد که بر اساس آن رنو در حال حاضر در حال تسریع تلاش‌ها برای مذاکره با شرکت‌هایی مانند تسلا و فولکس‌واگن است که ارزش سهام آنها با حرکت به سمت تولید خودروهای الکتریکی افزایش یافته است.

راه اندازی دو واحد جداگانه برای تولید خودروهای دارای موتورهای احتراقی و خودروهای هیبریدی باعث می شود تا توان عملیاتی رنو نیز بیشتر شود. اسپانیا مهمترین مرکز رنو برای تولید پیشرانه هیبریدی است و این شرکت موتورهای احتراقی را از رومانی، ترکیه و کره جنوبی نیز تامین می کند.

در عین حال دولت های اروپایی نیز خودروسازان این قاره را برای تولید خودروهایی با موتورهای برقی یا هیبریدی تحت فشار گذاشته اند. هدف آن است که تا سال 2030 تمامی خودروهای تولیدی در قاره اروپا برقی باشند. امید می رود از این طریق انتشار گاز کربن در قاره اروپا تا سال 2040 کاهش چشمگیری یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول