اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مجمع تیراندازی| اعلام بدهی فدراسیون و انصراف یک نامزد

براساس اعلام یک نامزد انتخاباتی فدراسیون تیراندازی، بدهی‌های این فدراسیون در این چند سال افزایش یافته است.

مجمع تیراندازی| اعلام بدهی فدراسیون و انصراف یک نامزد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی تیراندازی از ساعت ۱۰ به ریاست محمد پولادگر معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش آغاز شد.

* فضل‌الله باقرزاده به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حاضر است.

* الهه احمدی و نجمه خدمتی ملی‌پوشان تفنگ، حسین باقری مربی تیم ملی تفنگ، جواد فروغی ملی‌پوش تپانچه، ساکت مدیرعامل سپاهان هم در مجمع حاضر هستند.

* تعداد اعضای مجمع ۵۶ نفر هستند. 

* پولادگر در این مجمع گفت: همه شما فعالیت دیرینه در این رشته دارید و واقف هستید امروز چه تصمیم مهمی باید بگیرید. تیراندازی از قدیمی‌ترین فدراسیون‌‌های ماست و شرایط خوبی برای مدال‌آوری دارد. خوشبختانه در این رشته مشکلاتی برای فعالیت  بانوان وجود ندارد و از رشته‌های پرمدال در المپیک و بازی‌های آسیایی است.

وی افزود: این موضوع در المپیک به اثبات رسید و مدال طلای فروغی در مهم ترین رویداد جهان یعنی المپیک به دست آمد و در بازی‌های آسیایی هم توسط بانوان و آقایان مدال‌های خوبی کسب شده است. همچنین شاهد درخشش ورزشکاران در این رشته در پارالمپیک و پاراآسیایی بوده‌ایم. همه اینها اهمیت تصمیم امروز شما را نشان می‌دهد و باید هوشمندانه و با بصیرت تصمیم بگیرید که سکان را به دست چه کسی بدهید. امیدوارم با درایتی که در اعضای مجمع هست تصمیم درست و منطقی بگیرید تا این رشته به سامان برسد و نگران بازی‌های آسیایی نباشیم.

* رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، کبری غیاثی، حسین زکی زاده، مرتضی قربانی، داود کرمی و حبیب مقصودی نامزدهای ریاست هستند. 

* برخورداری بعد از ارائه برنامه‌هایش انصراف خود را اعلام کرد. 

حسین زکی‌زاده در زمان صحبت برای ریاست، عنوان کرد: من چند سالی خزانه‌دار فدراسیون بودم و دو ماه پیش مصاحبه کردم و گفتم بهتر است قبل از مجمع انتخاباتی مجمع عمومی برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و از من شکایت شد.

وی درباره بدهی فدراسیون گفت: زمانی که هاشمی فدراسیون را به مبینی تحویل داد بدهی ۱۴ میلیارد بود، از آن زمان بدهی‌ها نه تنها پرداخت نشده بلکه بیشتر هم شده است. سال ۹۷ فدراسیون حدود ۲۷ میلیارد بدهی داشت و حالا این بدهی به ۳۰ میلیارد رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول