اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

طرح رایگان شدن بهای گاز مددجویان کمیته امداد آغاز شد/ارسال کد اشتراک 14 هزار خانوار به شرکت گاز

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح رایگان شدن بهای گاز، آب و برق مددجویان، 14 هزار کد اشتراک مددجویان استان به شرکت گاز ارسال شد.

طرح رایگان شدن بهای گاز مددجویان کمیته امداد آغاز شد/ارسال کد اشتراک 14 هزار خانوار به شرکت گاز

مهرداد شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح رایگان شدن بهای گاز، آب و برق  مددجویان، ۱۴ هزار کد اشتراک مددجویان چهارمحال و بختیاری به شرکت گاز ارسال شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه خانواده‌های مددجو از مشترکان کم‌مصرف هستند، ادامه داد: این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به یکپارچه‌سازی سامانه‌های امداد و ثبت تمامی اطلاعات در سامانه امداد هوشمند، افزود: خانواده‌های تحت حمایت هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سُها (سامانه امداد هوشمند و کارآمد) کد اشتراک آب، برق و گاز خود را ثبت کنند تا از طرح رایگان پرداخت قبوض بهره‌مند شوند.

شریف‌پور اضافه کرد: ارائه کد‌های اشتراک به دفاتر پیشخوان خدمات دولت جهت ثبت در سامانه سُها نیز از دیگر روش‌های بهر‌مندی مددجویان از این طرح است.

وی توضیح داد: بخشی از خانواده‌های تحت حمایت که در منازل استیجاری ساکن هستند به منظور برخورداری از مزایای مصوبه رایگان شدن هزینه گاز مصرفی، لازم است شماره کنتور خود را در هر بار تغییر آدرس، به عوامل اجرایی کمیته امداد اعلام کنند.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول