اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ابراهیمی: رقابت شانه‌ به شانه استقلال و پرسپولیس قشنگ است/ تیم ملی بدون لژیونرها حرفی برای گفتن ندارد

کارشناس فوتبال گفت: رقابت شانه‌به شانه استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم قشنگ و جذاب است.

ابراهیمی: رقابت شانه‌ به شانه استقلال و پرسپولیس قشنگ است/ تیم ملی بدون لژیونرها حرفی برای گفتن ندارد

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد رقابت شانه به شانه استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: این رقابت خیلی جذاب و قشنگ است. در دوران گذشته هم که ما مربی بودیم این رقابت‌های تنگاتنگ بین دو تیم برای قهرمانی وجود داشت. البته تیم‌های مدعی بیشتر بودند. اکنون تیم‌های ذوب آهن، تراکتور و ... تضعیف شده‌اند. امیدوارم هر تیمی شایسته‌تر است قهرمان لیگ شود. 

وی در مورد اینکه می‌توان گفت تیم سپاهان از کورس قهرمانی کاملا خارج شده، گفت: نمی شود به طور قطعی نظر داد البته سپاهان از قهرمانی دور شده  اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. من 16 تیم حاضر در لیگ برتر را به 3 بخش تقسیم می‌کنم. 5 تیم اول جدول، 5 تیم میانه جدول و 6 تیم انتهایی جدول لیگ که برای بقا تلاش می‌کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: در گذشته تیم‌هایی مثل سایپا و پیکان در میانه‌های جدول حضوری همیشگی داشتند اکنون اما تیمی مثل مس رفسنجان آمده که خیلی خوب است. گل‌گهر سیرجان هم اگر 7 امتیازی که از آن کسر کردند را بر می گرداندند، یکی از مدعیان بود.به هر حال استقلال و پرسپولیس رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی دارند.

ابراهیمی با اشاره به برخی صحبت‌های مطرح شده در مورد زیبا بازی نکردن استقلال اظهار داشت: برخی از فرهاد مجیدی انتقاد می‌کنند که چرا زیبا بازی نمی‌کند. در هیچ کجای تاریخ فوتبال نمی‌نویسند که مثلا استقلال یا پرسپولیس در فلان بازی زیبا بازی کرد اما بازنده شد آنچه مهم است نتیجه مسابقه است. یادم است گل‌محمدی بعد از یکی از بردهای تیمش گفت خیلی از شیوه بازی تیمم راضی نیستم. با این حال نتیجه مهم است. مدیران باشگاه ها نیز فقط نتیجه می‌خواهند.

این مربی سابق فوتبال تاکید کرد: از سویی دیگر باید بگویم که در لیگ برتر من اصلا بازی زیبایی از هیچ تیمی ندیده‌ام. در نیم فصل اول هم هیچ تیمی زیبا بازی نکرد که مهم‌ترین دلیلش مهاجرت ستاره‌ها از لیگ برتر است. اکنون ببینید رامین رضائیان بعد از 5 سال دوری از فوتبال ما می‌آید و در پرسپولیس فیکس بازی می‌کند.  تیم ملی ما هم بدون لژیونرهایش حرفی برای گفتن در آسیا ندارد و شاید تبدیل به تیمی مثل عراق شویم. 

وی تصریح کرد: در گذشته نه تنها در استقلال و پرسپولیس بلکه در همه تیم‌های باشگاهی ما بازیکنان خوب و متعددی داشتیم. در پرسپولیس آنقدر بازیکن بود که انتخاب یازده نفر اصلی سخت‌ترین کار ممکن می‌شد الان فوتبال‌مان خالی از ستاره شده است. حتی پدیده‌ای هم وقتی ظهور می‌کند مثل مهدی قائدی خیلی زود به تیم‌های خارجی می‌رود. فوتبال ما را در دهه 60، 70 و حتی 80 با الان مقایسه کنید. خالی از ستاره شده‌ایم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: زمانی در پرسپولیس همین علی انصاریان خدابیامرز بعد از پایان سربازی اش از فجر سپاسی به پرسپولیس آمد اما به او بازی نمی‌رسید یک روز انصاریان به من گفت چه زمانی نوبت من می‌شود؟ با علی آقا( پروین) صحبت کن من هم بازی کنم، گفتم نوبت به بازی تو هم خواهد رسید و به تیم ملی هم دعوت می‌شوی اما باید صبر داشته باشی.  آن زمان بازیکنانی مثل افشین پیروانی، بهروز رهبری فرد، مهدی هاشمی نسب، نادر محمد خانی و... حضور داشتند حتی گاهی مجبور می‌شدیم افشین پیروانی را به عنوان هافبک دفاعی به میدان بفرستیم. فوتبال ما پر بود از ستاره‌ها و بازیکنان مستعد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول